مجریان سنگ کابینت

برای اطلاع از مشخصات مجریان سنگ کوارتز، سنگ طبیعی، سرامیک پرسلان، اس پی ال، مارمونایت و مجری کورین بر روی استان خود کلیک نمایید.

مجریان سنگ کابینت

انتخاب بهترین مجری سنگ رویه کابینت جهت اجرای انواع متریال های موجود در بازار کاری بس دشوار است. همانطور که می دانید در بازار متریال های متنوعی وجود دارند که شما می توانید بسته به سلیقه خود آنها را انتخاب و سپس با استفاده از یک مجری ماهر آن را در آشپزخانه خود اجرا نمایید.همواره در انتخاب مجری سنگ برای صفحه کابینت آشپزخانه تان این نکته را در نظر بگیرید که تمیزی و عدم رویت محل های اتصال یا حالت کنگره ای در لبه های برش یکی از معیارهای مجری سنگ خوب است. کابین نت در این قسمت جهت سهولت کار شما مشتریان عزیز به معرفی مجریان سنگ کابینت در تمامی استانها پرداخته است.

مجریان کوارتز

مجری کوارتز فردی است که آشنای کامل با متریال کوارتز دارد و از مزایا و معایب آن کامل مطلع است مجری کوارتز حتما بایستی این گزینه را در نظر داشته باشد که صفحه کابینت کوارتز در نقاط اتصال دارای یک درز مویی است که بایستی حتما با چسب همرنگ پر شود توانایی در اجرای صفحه کابینت کوارتز با بهترین کیفیت و استفاده از ابزار مناسب برای آن از وظایف مجری کوارتز به حساب می آید.از جمله بهترین صفحه کابینت های موجود در بازار که می توان برای سنگ رویه کابینت استفاده نمود می توان به سنگ کوارتز توتم ، کوارتز برد استون و کوارتز سایلستون اشاره نمود.

مجریان سنگ طبیعی

مجری سنگ طبیعی شخصی است ماهر که انواع سنگ های طبیعی از جمله اسلب سنگ گرانیت ، مرمریت، اونیکس و کوارتزیت را به خوبی می شناسد و از مزایا و معایب هر کدام از این صفحه کابینت های سنگ طبیعی دانش کافی دارد و نحوه اجرا و ابزار خوری آنها را می داند مجری سنگ طبیعی بایستی در هنگام خرید حتما مشتری را در زمینه انتخاب صفحه کابینت سنگ طبیعی راهنمایی کند تا مشتری بتواند به بهترین انتخاب خود برسد.

مجریان کورین

مجری صفحات کورین به شخصی گفته می شود که آشنایی کامل با متریال کورین دارد و می تواند محصولات کورین را به نحو احسنت اجرا نماید این فرد دانش کافی در زمینه اجرای بدون نقص کورین را دارد مجری کورین شخصی است که بتواند این متریال را به بهترین شکل ممکن اجرا نماید و در مناطق اتصال دو صفحه شما شاهد هیچ کونه درز و کثیفی نباشید و بتواند با استفاده از چسب همرنگ قسمت درز را به خوبی بپوشاند تا به هیچ عنوان قابل رویت نباشد. در کورین های رگه دار مانند کورین روکان استون در صورت استفاده از ابزار دو پله رگه در مغز کار قابل مشاهده است.

مجریان مارمونایت

مجری مارمونایت با توجه به شناختی که از مارمونایت دارد و اینکه این متریال ترکیبی از کورین و یک لایه نازک از کوارتز است می داند که چطور بایستی این متریال را اجرا نماید و قبل از اجرای صفحه کابینت مجری مارمونایت می بایست مشتری را در زمینه ابزارخوری مارمونایت آگاه نماید و حتما به مشتری اعلام نماید که مارمونایت ها هنگام ابزارخوری مغز خام (کورین) قابل مشاهده می باشد و رگه روی کار در مغز مارمونایت امتداد ندارد.

مجریان سرامیک

مجری سرامیک با توجه به آشناییت کاملی که نسبت به این متریال دارد می داند که به دلیل ساختار ترد و شکننده ای که سرامیک دارد بایستی در هنگام برش و حمل و نقل به پروژه تمامی جوانب احتیاط را رعایت نماید و در هنگام برش سرامیک می بایست از دستگاههای مخصوص مانند واترجت یا سی ان سی استفاده نماید تا لبه های کار تمیز برش خورده شوند. مجری سرامیک حتما بایستی به مشتری خود اطلاع دهد که صفحه کابینت سرامیک قابلیت ابزار خوری ندارد و فقط به صورت مدرن اجرا می شود. از جمله سرامیک های پرسلانی که می توان به عنوان صفحه کابینت استفاده نمود می توان به سرامیک زیگما و پالرمو اشاره کرد.

مجریان اس پی ال

مجری اس پی ال ماهر کاملا متریال اس پی ال را می شناسد و می تواند راهنمای خوبی در انتخاب اس پی ال براق یا مات باشد مجری اس پی ال می داند که این متریال به راحتی با دستگاههای مخصوص برش ام دی اف قابل برش است و فقط در بعضی از کدهای اس پی ال که دارای مغز رگه دار هستند ابزار زدن سبب زیبایی بیشتر کار می شود و می تواند در این زمینه مشتری را راهنمایی کند.