اجرای صفحه کابینت اس پی ال

برای بسیاری از افراد همواره این سوال بوده است که اجرای صفحه کابینت اس پی ال چگونه است و به چه روشی این صفحه کابینت را جهت نصب در آشپزخانه ها آماده می کنند.اس پی ال متریالی نوین در صنعت صفحه کابینت است شاید مثل این متریال ندیده باشید متریالی با مهندسی نوین برای صفحات کابینت. ما در کابین نت قصد داریم تا این متریال و نحوه اجرای آن را برای شما شرح دهیم. با گسترش دنیای کابینت و آشپزخانه کم کم متریال های جدید از جنس و مواد های مختلف درست شده و وارد بازار می شود.شما می توانید با مراجعه به صفحه اس پی ال در سایت از قیمت روز اس پی ال اطلاع پیدا کنید.

همین امر دست مصرف کننده را برای انتخاب متریال بسیار باز گذاشته است و موجب خوشحالی مصرف کننده می گردد.چند سال گذشته در ایران تنها متریالی که میتوانستی برای صفحه کابینت انتخاب کنی فقط صفحه کابینت ام دی اف بود و متریالی دیگری وجود نداشت ام دی اف هم مشکلات زیادی داشت از جمله آنها می توان به جذب رطوبت و ترک خوردگی و رشد قارچ ها در بافت صفحه کابینت می توان اشاره کرد اما به مرور زمان با گسترش علم متریال های نوظهور و با کیفیت تری به عنوان صفحه کابینت وارد بازار شدند و همین امر راه این متریال هارا به ایران باز کرد و رفته رفته با پیشرفت و بروز شدن صفحه کابینت ها متریال های بهتری به عنوان صفحه کابینت در ایران به جای تاپس های قدیمی آمدند. اکثرا هم این متریال ها شامل سنگ های طبیعی ( اسلب سنگ گرانیت و مرمریت ) و مصنوعی ( کوارتز توتم، سرامیک زیگما، مارمونایت و اس پی ال ) بودند.در این بین متریال بسیار با کیفیتی وارد بازار ایران شد که نام آن اس پی ال است.میتوان گفت هر کسی این متریال را نمی شناسد و وقتی نامش را می شنود سوال های زیادی در مورد کیفیت و نحوه اجرای صفحه کابینت اس پی ال و همچنین نحوه ابزار خوری این متریال در ذهنش ایجاد می شود.

صفحه کابینت اس پی ال چیست؟

متریال اس پی ال نسل جدیدی از متریال ها می باشد که تماما نزدیک به سنگ های مصنوعی است اما جنس آن از سنگ نیست و در اصل از روی هم قرار گرفتن ورق های اچ پی ال در دما و فشار بالا تولید می شود.و این متریال تنها متریالی است که اینگونه تولید می شود و توانسته با سنگ های طبیعی و مصنوعی رقابت کند و کاملا متریالی مناسب برای صفحه کابینت است.2016 سال رونمایی و تولید انبوه اس پی ال بود شرکت تولید کننده اس پی ال را در این سال در یکی از نمایشگاه های ایتالیا رونمایی کرد تا عموم مردم بتوانند با آن آشنا شوند اس پی ال خیلی سریع توانست برای خودش در این عرصه جا باز کند و به یکی از متریال های اصلی برای صفحه کابینت تبدیل شد.این متریال در ایران هم موجود است و ما در سایت کابین نت پرفروش ترین کد های اس پی ال را معرفی کرده ایم اما کمتر کسی اس پی ال خوب می شناسد ما در این مقاله تصمیم داریم برای شما کاملا توضیح دهیم اس پی ال چیست و یک پروسه اجرای صفحه کابینت اس پی ال چگونه است پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

1-انتخاب صفحه کابینت اس پی ال و خرید آن

اولین گام در این پروسه انتخاب درست کد مد نظر از متریال اس پی ال برای صفحه کابینت است نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که متریال اس پی ال را از جای مناسب تهیه نمایید تا از نظر کیفیت و قیمت مقرون به صرفه تر باشد منظور از جای مناسب نمایندگی رسمی این متریال است. مجموعه کابین نت نمایندگی رسمی اس پی ال را در تهران و کرج دارد و  برای شما کارشناسان تخصصی اس پی ال را داریم که در پروسه خریدن و انتخاب می توانند کاملا از 0 تا 100 شما را همراهی کنند.در انتخاب اس پی ال باید نکاتی هم رعایت کنید که البته مشاوران ما این نکات را کاملا برای شما می گویند ولی ما در این مقاله گوشه ای از این نکات هم را برای شما می نویسیم. متریال اس پی ال 5 فینیش سطحی دارد که هر کدام با هم تفاوت هایی دارند و شما باید در انتخاب کد مورد نظرتان این گزینه را در نظر بگیرید و فینیش سطحی که میخواهید را درست انتخاب کنید.بد نیست که در این بخش از این 5 فینیش  سطحی اسم ببریم اس پی ال این5  فینشش مات، فینیش کربن، فینیش براق، فینیش سنگی، فینیش ماه را دارد و شما می توانید هر کدام که مورد علاقه خودتان بود را انتخاب و به عنوان صفحه کابینت استفاده نمایید.و موضوع دیگر شما برای خریدن و انتخاب کردن اس پی ال خود برای صفحه کابینت 2 راه دارید راه اول خرید غیر حضوری است با ارتباط با مشاوران کابین نت به صورت غیر حضوری میتوانید متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید و روش دوم به صورت حضوری است که ابن روش خیلی بهتر است برای اینکه شما می توانید از نزدیک علاوه بر دیدن صفحات اس پی ال از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید و خرید بهتری داشته باشید. خب تا اینجا که توضیح داده ایم گام اول برای داشتن یک صفحه کابینت اس پی ال بود در بخش های بعدی مراحل دیگر را برای شما مینویسیم.

2-اندازه گیری محل نصب صفحه کابینت

در گام اول شما صفحه کابینت خود را انتخاب کرده اید و باید متخصصین ما در بحث اندازه گیری وارد کار شوند و مقدار دقیقی که شما برای صفحه کابینت خود نیاز دارید را محاسبه کنند. جهت حضور متخصصین در محل پروژه برای انجام دادن کار اندازه گیری نیاز است که چند نکته رعایت شود اول اینکه باید کابینت ساز شما کابینت های شمارا کامل نصب کرده باشد و فضای رویه کابینت جهت اندازه گیری کاملا مشخص و تمیز باشد تا کارشناسان بتوانند دقیق و بدون نقص کار را انجام دهند این موردی بود که وقتی شما تازه میخواهید کابینت نصب کنید بایستی رعایت شود.مورد دیگری که باید رعایت شود این است که شاید شما برای بازسازی صفحه کابینت بحث تعویض را دارید خب در اینگونه موارد شما باید قبل رسیدن متخصصین اندازه گیری صفحه کابینت قبلی را از جایش جدا کرده و مکان را تمیز کنید تا مشکلی در حین اندازه گیری پیش نیاید.نکته بسیار مهم در این مورد این است که وقتی متخصصین سر پروژه هستند باید به آنها مکان دقیق برش سینک،گاز و پریز هارا بگویید به این دلیل که بعدا امکان اینکه مشکل پیش بیاید وجود دارد.وقتی تمام این موارد انجام شود گام دوم هم صورت گرفته است و میرویم سراغ گام بعدی در ابتدا قبل از اینکه مرحله سوم را آغاز کنیم متخصصین ابعاد دقیق پروژه شما را برآورد کرده و محاسبه می کنند که برای صفحه کابینت شما چند ورق اس پی ال نیاز است در صورت تایید شما فاکتور نهایی صادر میشود.

3-ارسال ورق های اس پی ال از انبار به کارگاه

مرحله دوم به خوبی به پایان رسید در صورتی که در مرحله دوم مشکلی پیش نیاید به سراغ گام سوم پروژه می رویم همانطور که گفتیم در مرحله دوم پروسه اندازه گیری، محاسبه تعداد ورق انجام شد بعد از تایید شما  بخش فروش تعداد شیت های مورد نیاز از اس پی ال جهت پروژه شما را با استفاده از ماشین های مخصوص حمل نقل اس پی ال بار شما را به کارگاه ارسال می کنند. در اینجا انبار دار مسئولیت سپردن درست ورق ها به راننده ماشین دارد این دو باید کار را به نحوی انجام بدهند که ورق ها بدون کوچک ترین آسیبی به کارگاه برسند. وقتی ورق ها به کارگاه رسید مسئول کارگاه باید تمام ورق هارا تک به تک چک کند و تحویل بگیرد برای ادامه کار شما عزیزان میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید و هر لحظه از نحوه انجام پروژه خود آگاه باشید در این قسمت گام سوم هم به پایان می رسد پس از این مرحله و رسیدن بار به کارگاه وارد مرحله برشکاری و آماده سازی ورق های اس پی ال می شویم.

4-برشکاری  و آماده کردن صفحه کابینت اس پی ال

بلافاصله بعد از اتمام گام سوم مرحله آماده سازی صفحه کابینت شروع می شود متخصصین اندازه گیری ما نقشه دقیق پروژه را جهت برش برای کارگاه ارسال می کنند تا آنها صفحه کابینت شما را درست کنند. اولین مرحله برش دادن ورق های شما است. طبق اندازه های گفته شده با دستگاه های مختلفی ورق های شما برش داده می شود و برای مرحله چسباندن و زیر کاری آماده می شوند. بعد از برشکاری با دقت مرحله زیر کاری و چسباندن انجام می شود بعد از آن صفحه کابینت را کاملا در شرایطی قرار می دهند تا چسب آن خشک شود و مقاومت پیدا کند بعد از آن که چسب ها خشک شد بحث لبه زدن میرسد و طبق خواسته شما در کارگاه لبه ابزار خور می شود این کار در کارگاه صورت گرفته می شود و صفحه کابینت کاملا آماده برای ارسال و نصب می شود در بخش بعدی یعنی ارسال به مکان پروژه و نصب صفحه کابینت برای شما توضیح داده می  شود.

5-اجرای صفحه کابینت اس پی ال

بعد از اینکه مرحله برشکاری و زیرسازی درکارگاه کاملا انجام شد و همه چیز طبق روال پیش رفت یک گام دیگر باقی می ماند تا اتمام این پروژه. ابتدا ماشین های مخصوص حمل اس پی ال صفحه کابینت را با احتیاط تمام به محل پروژه می برند و متخصصین نصاب سر پروژه می روند و صفحه کابینت برای شما بر روی کابینت های زمینی نصب می کنند توجه داشته باشید که بعد از اتمام کار نصابان شما می بایست کاملا صفحه کابینت نصب شده را بررسی نمایید تا در صورت وجود هر گونه ایرادی به متخصصین نصب اطلاع دهید تا ایرادات کار را برطرف کنند در صورتی که کار اجرا شده مورد تایید شما می باشد تاییدیه پروژه به نصابان تحویل می دهید. تمام این مراحل توضیحاتی بود برای شما تا  اطلاعات کافی را در مورد مراحل اجرای صفحه کابینت اس پی ال بدست آورید. ما در مجموعه کابین نت امیدواریم که توانسته باشیم به پرسش های شما در مورد اجرای این صفحه کابینت در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

Rate this page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed