1. خانه
  2. مقالات
  3. سمپل و رنگ بندی صفحه کابینت مارمونایت

سمپل و رنگ بندی صفحه کابینت مارمونایت

سمپل و رنگ بندی صفحه کابینت مارمونایت، همانطور که می دانید مارمونایت یک سنگ مصنوعی است که از آن به عنوان صفحه کابینت در آشپزخانه منازل استفاده می شود. همواره شرکت تولید کننده محصولات مارمونایت در تلاش است تا با ایجاد محصولات به روز و متنوع رضایت مشتریان خود را جلب نموده و بتواند قسمتی از نیاز مشتریان جهت استفاده از صفحه کابینت را مرتفع نماید.

صفحه کابینت مارمونایت چیست؟

صفحه کابینت مارمونایت یکی از جدیدترین و به روزترین محصولاتی است که از آن به عنوان صفحه کابینت و دیوارپوش در آشپزخانه ها استفاده می کنند و به دلیل استقبال مردم جهت استفاده از این محصول شرکت مارمونایت همواره در حال به روز رسانی محصولات مارمونایت خود است. سنگ مارمونایت از 11 میلیمتر کورین ساخته شده که یک لایه نازکی از پودر کوارتز به جهت مقاومت بیشتر سطح مارمونایت در مقابل خط و خش ، ضربه و همچنین مقاومت هر چه بیشتر در برابر حرارت ناشی از قرار گرفتن اجسام داغ موجود در آشپزخانه مانند کتری و قابلمه بر روی سطح آن قرار گرفته است. مارمونایت قابلیت ابزارخوری بالایی دارد و می توان ابزار دو پله و سه پله را بر روی این محصول اجرا نمود. این محصول کاربردی علاوه بر صفحه کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منازل و دفاتر اداری و تجاری نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. حتی از سنگ مارمونایت می توان به عنوان کفپوش و دیوارپوش برای دیزاین بوتیک ها و دفاتر اداری نیز استفاده نمود. فینیش مات این محصول سبب مدرن تر دیده شدن فضایی که سنگ مارمونایت در آن استفاده شده می گردد.

بخوانید: اجرای صفحه کابینت مارمونایت

ابعاد مارمونایت

مارمونایت بسته به استفاده و کاربردی که دارد در چهار سایز متفاوت تولید و به بازار عرضه می گردد که در زیر به توضیح آنها و کاربرد هر کدام می پردازیم.

1- ابعاد 0.2*76*368 سانتیمتر: در این بین سایز 76*368 سانتیمتر آن که ضخامت 2 میلیمتر دارد به عنوان دیوارپوش یا پنل دیواری در دیزاین منازل و همچنین به عنوان بین کابینتی در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
2- ابعاد 1.2*130*320 سانتیمتر: این سایز مناسب جهت استفاده به عنوان رویه کابینت و همچنین جزیره می باشد و علاوه بر آنها به دلیل داشتن عرض زیاد حتی می توان از این سایز به عنوان میز کار و ناهارخوری هم استفاده نمود. این سایز گزینه بسیار مناسبی در مارمونایت ها می باشد زیرا به دلیل ابعاد بزرگی که دارد حتی هنگام برش برای پروژه ها نیز پرت کمتری می دهد.
3- ابعاد 1.2*100*300 سانتیمتر: این سایز با ضخامت 12 میلیمتر مناسب ساخت جزیره در آشپزخانه می باشد و می توان از آن برای تولید میزکار و کانتر در بوتیک ها نیز استفاده نمود.
4- ابعاد 1.2*76*368 سانتیمتر: می توان گفت این ابعاد مارمونایت به صورت اختصاصی برای رویه کابینت در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و سعی شده با کمترین پرت بتوان از این متریال استفاده نمود. ضخامت این سنگ مصنوعی نیز 12 میلیمتر می باشد.
لازم به ذکر است که تمامی محصولات سنگ مارمونایت در تمامی چهار سایز فوق تولید می شوند و شما بر حسب نیاز خود می توانید ابعاد مارمونایت و رنگ مورد نظر خود را تهیه نمایید.

سمپل مارمونایت

مارمونایت نیز مانند سایر صفحه کابینت ها دارای تنوع در رنگ و ابعاد است. شرکت مارمونایت محصولات خود را در 17 رنگ و طرح متنوع تولید و روانه بازار گردانده است که در زیر به توضیح هر کدام از آنها می پردازیم. این رنگ بندی مارمونایت بر گرفته از سنگ های موجود در طبیعت بوده و طبق رنگ و رگه های آنها ساخته شده اند. می توان گفت طرح اکثر محصولات رنگ روشن مارمونایت برگرفته از سنگ های مرمریت است. از آنجایی که سنگ مرمریت در مقابل لکه و اسیدهای موجود در آشپزخانه از خود واکنش نشان می دهد و نمی توان از آن به عنوان صفحه کابینت در آشپزخانه استفاده نمود در نتیجه شرکت مارمونایت تصمیم به تولید محصولاتی با رگه های مشابه به سنگ طبیعی گرفت.

سمپل مارمونایت-کابین نت سمپل مارمونایت-کابین نت01 سمپل مارمونایت-کابین نت02 سمپل مارمونایت-کابین نت03

رنگ بندی مارمونایت

یکسری از کدهای مارمونایت که در این قسمت برای شما شرح می دهیم جزو جدیدترین محصولات شرکت مارمونایت نیز هستند که به آنها هم اشاره می کنیم. شرح رنگ های مارمونایت را بر طبق قیمت مارمونایت از کدهایی با پایین ترین قیمت شروع می کنیم و در انتها به بالاترین قیمت که شامل کدهای جدید نیز می باشد می رسیم لازم به ذکر است که تمامی محصولات مارمونایت دارای فینیش سطحی مات هستند و هیچ کد براقی در سمپل مارمونایت وجود ندارد.

بخوانید: قیمت روز مارمونایت

1- مارمونایت کلکته گلد: این صفحه کابینت مارمونایت دارای زمینه ای به رنگ سفید می باشد که رگه هایی کرم قهوه ای و خاکستری در سطح آن قابل مشاهده است و دارای فینیش سطحی سیلکی یا ابریشمی است و از نظر قیمتی جزو ارزان ترین کدهای سمپل مارمونایت می باشد.

2- مارمونایت کرینا: این سنگ مارمونایت دارای زمینه ای کاملا سفید با رگه هایی پر و شاخه ای شکل به رنگ طوسی است که جلوه زیبایی به این سنگ مصنوعی داده است. فینیش این سنگ از رنگ بندی مارمونایت سیلکی می باشد.

3- مارمونایت وایت اسپایدر: این کد جزو کدهای جدید شرکت مارمونایت می باشد که در سال 1401 تولید و به بازار عرضه گردیده است. این محصول دارای زمینه ای سفید رنگ با رگه های نازک خاکستری است که در سرتاسر شیت مارمونایت قابل رویت است. این محصول از شرکت مارمونایت دارای فینیش سطحی ولکانیک است.

4- مارمونایت چارکل: این سنگ مارمونایت دارای زمینه ای کاملا مشکی با رگه های نازک به رنگ سفید است که می توان این رگه ها را در تمامی قسمت های شیت مارمونایت مشاهده نمود. این سنگ مارمونایت دارای فینیش راکی بوده و سطح آن نسبت به فینیش سیلکی برجستگی بیشتری دارد.

5- مارمونایت امپریال: این کد از شرکت مارمونایت دارای زمینه ای به رنگ قهوه ای تیره می باشد با رگه های زیبای نسکافه ای، این محصول زیبا به دلیل رنگ خاصش جهت استفاده در دکوراسیون منازل و ادارات بسیار کاربردی می باشد. فینیش سطح این کد از سمپل و رنگ بندی صفحه کابینت مارمونایت از نوع راکی است.

6- مارمونایت مارکوینا: این کد مارمونایت دارای زمینه ای تماما مشکی با رگه های نسبتا پهن سفید است که زیبایی بسیار زیادی به این کد از سمپل مارمونایت داده است. این کد به عنوان صفحه کابینت و همچنین جهت دیزاین دفاتر اداری و منازل بسیار مورد استقبال طراحان است. فینیش سطحی مارمونایت مارکوینا از نوع راکی است.

7- مارمونایت پیترا گری: این سنگ مارمونایت دارای زمینه ای به رنگ طوسی روشن با رگه های نازک سفید است که در سطح شیت مارمونایت قابل رویت است این کد از سمپل و رنگ بندی صفحه کابینت مارمونایت دارای فینیش بتنی است.

8- مارمونایت ساهارا نویر: این کد شرکت مارمونایت دارای زمینه ای تماما مشکی با رگه های سفید و نسکافه ای است که در برخی نقاط این رگه ها همدیگر را قطع می کنند. فینیش سطحی این کد از سمپل مارمونایت از نوع ولکانیک است.

بخوانید: پر فروش ترین کد های مارمونایت

9- مارمونایت عرب اسکاتو: سنگ مارمونایت عرب اسکاتو به دلیل داشتن رنگ سفید بسیار مناسب فضاهای کوچک آشپزخانه یا آشپزخانه هایی که مدل راهرویی دارند است. این سنگ دارای زمینه ای سفید با رگه های نازک قهوه ای روشن است که در هم تنیده شده اند و در سرتاسر شیت مارمونایت قابل رویت می باشند. این کد از سمپل و رنگ بندی صفحه کابینت مارمونایت دارای فینیش سطحی ولکانیک است و می توان گفت سطحی کاملا برجسته دارد که هنگام لمس مشخص است.

10- مارمونایت التو: در این کد از سمپل مارمونایت شما شاهد ترکیب رنگ های متنوعی از کرم و قهوه ای تا سبز تیره هستید لازم است در این قسمت توضیح دهیم که شیت های مارمونایت التو در سایز صفحه کابینت و سایز بزرگ ( مخصوص جزیره) دارای رنگ های متفاوت از همدیگر است. مارمونایت التو با ابعاد 1.2*76*368 سانتیمتر دارای ترکیب رنگی سبز از روشن تا تیره است و مارمونایت التو با ابعاد 1.2*100*300 سانتیمتر ترکیب رنگی کرم تا قهوه ای تیره دارد. فینیش سطحی این کد از سمپل مارمونایت از نوع راکی می باشد.

11- مارمونایت سوفیا اسپایدر: این مارمونایت دارای زمینه ای به رنگ کرم روشن با رگه های نازک و بعضا پهن قهوه ای رنگ است که دارای سطحی با فینیش سیلکی می باشد.

12- مارمونایت جنسیس: این سنگ مارمونایت دارای سطحی به رنگ خاکستری تیره با هاله هایی به رنگ قهوه ای،زیتونی و مشکی است که وجود این هاله ها سبب جذاب تر دیده شدن این کد مارمونایت در نظر هر بیننده ای می گردد.

13- مارمونایت تاندر گری: این کد از سمپل و رنگ بندی صفحه کابینت مارمونایت زمینه ای به رنگ خاکستری با رگه هایی به رنگ سفید و در برخی نقاط مشکی دارد. و از نظر قیمتی می توان گفت تقریبا قیمتی برابر با مارمونایت ساهارا نویر دارد.

14- مارمونایت رادیانت امرالد: اولین کد مارمونایت شب تاب که توسط شرکت مارمونایت تولید و روانه بازار گردید کد رادیانت امرالد است. این مارمونایت دارای زمینه ای سفید رنگ با رگه های مشکی طوسی رشته ای شکل است که در طول روز نور محیط را جذب نموده و در شب از خود بازتاب می کند. این کد از سمپل مارمونایت دارای فینیش سیلکی است.

15- مارمونایت پاندا: یکی از پر فروش ترین کدهای صفحه کابینت مارمونایت به حساب می آید که نظر بسیاری از معماران و طراحان داخلی را بخود جذب کرده است. این سنگ دارای زمینه ای کاملا سفید رنگ بوده که رگه پهنی به رنگ مشکی در طول شیت مارمونایت قابل رویت است. این کد پرفروش از مارمونایت دارای فینیش سیلکی است.

16- مارمونایت کاپاکابانا: این کد از سمپل و صفحه کابینت مارمونایت دارای زمینه ای کاملا تیره به رنگ سیاه با رگه های پهن روشن به رنگ تقریبا کرم است که در طول شیت قابل مشاهده می باشد. این محصول جزو جدیدترین کدهای مارمونایت است که در سال 1401تولید و در بازار عرضه گردیده است. فینیش سطحی این سنگ مارمونایت زیبا از نوع راکی و برجسته می باشد.

17- مارمونایت رادیانت کاپاکابانا: این کد مارمونایت مانند مارمونایت کاپاکابانا می باشد از نظر ظاهری می توان گفت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند ولی مارمونایت رادیانت کاپاکابانا خاصیت شب تابی دارد و جزو مارمونایت های شب تاب به حساب می آید و درخشش و بازتاب نورش از مارمونایت رادیانت امرالد بسیار بیشتر است. این کد نیز دارای فینیش راکی است.

سخن آخر:

در این مقاله تمامی کدهای سمپل و رنگ بندی مارمونایت را برای شما شرح دادیم تا بتوانید بر اساس طرحی که مد نظرتان است و بسته به فضا و ابعاد آشپزخانه و یا حتی محیط کارتان اقدام به تهیه این محصول زیبا نمایید. نکته ای که در مورد مارمونایت ها بایستی با شما عزیزان در میان بگذاریم این است که مارمونایت ها فقط سطح رویه شان دارای رگه می باشد و در صورت ابزار خوردن شما نمی توانید امتداد رگه ها را در مغز کار مشاهده نمایید.

 

 

4.8/5 - (43 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed