1. خانه
  2. مقالات
  3. دکتون چیست؟

دکتون چیست؟

دکتون چیست؟

شرکت کوزنتینو با نوآوری در تولید محصولات مصنوعی با کیفیت و متنوع توانسته سهم بزرگی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد و برند سنگ های مصنوعی خود را با نام های دکتون ،سایلستون و سنزا تولید و روانه بازار کند.برای اطلاع از دکتون قیمت،مزایا و معایب می توانید به قسمت منوی سایت کابین نت مراجعه نمایید.
شرکت کوزنتینو در اسپانیا بوده و در زمینه تولید صفحه کابینت سنگ های مصنوعی، سینک های ظرفشویی و کفپوش آشپزخانه ها فعالیت دارد.این شرکت محصولاتی که از نظر ارزش در دنیای طراحی و معماری بسیار حائز اهمیت می باشند را تولید می کند. شرکت کوزنتینو شرکتی پیشرو در طراحی و نوآوری است و به طور مداوم با انگیزه گرفتن از نظر مشتریان خود در حال به روز رسانی محصولات و رسیدن به محصولاتی با کیفیت بالاتر و تنوع بیشتر است تا بتواند نیاز مشتریان خود را مرتفع سازد.

صفحه کابینت دکتون

دکتون

یکی از محصولات شرکت کوزنتینو دکتون می باشد.دکتون نوعی سنگ مهندسی ساز است که در ترکیب آن از کوارتز و پرسلان استفاده شده است. دکتون ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که همین امر باعث افزایش مصارف آنها شده است.طیف گسترده و تنوع این محصول در رنگ بندی و طرح و همچنین وجود اسلب هایی با ضخامت متفاوت از دکتون ها باعث شده تا علاوه بر استفاده در منازل به عنوان کانتر آشپزخانه بتوان از آنها در سایر مصارف نظیر نما و کف استفاده کرد و این امر به طراحان و معماران این امکان را می هد تا بتوانند به راحتی از دکتون ها در طرح های خود استفاده نمایند.
دکتون ها در اسلب هایی با ضخامت های 4 میلی متری،8 و 12 و 20 و 30 میلی متری تولید می شوند. این تنوع در ضخامت باعث می شود تا شما بتوانید بر اساس طرح و مورد مصرف خود اسلب ها را تهیه و استفاده نمایید.

ویژگی های دکتون ها

مقاومت در برابر لکه: دکتون ها دارای ساختاری بسیار متراکم و بدون هر گونه تخلخلی می باشند و در مقابل مواد شیمیایی مقاوم هستند. این ویژگی سبب شده تا به راحتی از این سنگ مصنوعی برای رستوران ها و مصارف خانگی و محیط های پرتردد بتوان استفاده کرد، زیرا به هیچ عنوان لکه های چای، قهوه ، غذا را به خود جذب نمی کنند و به آسانی تمیز می شوند.
مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش: دکتون ها در مقابل اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم هستند و همین امر سبب کاربرد آنها در محیط های داخل و خارج ساختمان شده است. این سنگ های مهندسی ساز به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند.
مقاومت در برابر خط و خراش : سطح دکتو ن ها در مقابل خط و خش بسیار مقاوم است در صورتی که ظروف آشپزخانه بر روی سطوح آنها کشیده شود دچار خط و خش نمی شوند. اما اگر بخواهید از وسایل تیز مانند ساطور استفاده کنید بهتر است از تخته خرد کن استفاده نمایید.

صفحه کابینت دکتونمقاوم در برابر آتش و گرما: دکتون ها دارای مقاومت در برابر درجه حرارت های بالا هستند. شما می توانید به آسانی ظروف و قابلمه های گرم را روی سطوحشان قرار دهید،آن ها به هیچ عنوان دچار شوک حرارتی نمی شوند.
مقاوم در برابر سایش: این سنگ ها به دلیل موادی که در تولید آنها به کار رفته است دارای سطوحی به مراتب مقاوم تر از سنگ های طبیعی گرانیتی هستند. این محصول به دلیل داشتن ساختار متراکم و یکپارچه به هیچ عنوان دچار سایش و خوردگی نمی شود و جزو بهترین محصولات جهت استفاده در مکان های پرتردد نظیر مجتمع های تجاری می باشند و طول عمر بالایی دارند.
مقاوم در برابر انجماد و ذوب شدن: آنها در مقابل شوک گرمایی مقاوم هستند . ساختار منسجم و یکپارچه آنها باعث شده مقاومت زیادی در مقابل انجماد و ذوب شدگی داشته باشند.همین امر سبب شده تا شما بتوانید دکتون ها را در تمامی اقلیم های جغرافیایی از نقاط منجمد تا گرم استفاده نمایید.

کانترتاپ دکتون

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed