1. خانه
  2. مقالات
  3. صفحه کابینت کوارتز توتم در سبک های کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت کوارتز توتم در سبک های کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت کوارتز توتم در سبک های کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت کوارتز توتم، حتما اسم این سنگ مصنوعی به گوش شما هم رسیده است. توتم کوارتز را می توان به عنوان جدیدترین محصول جهت استفاده به عنوان صفحه کابینت در انواع آشپزخانه ها با سبک های مختلف نام برد. صفحه کابینت کوارتز توتم دارای طرح های دانه دار تا رگه دار می باشد و شما می توانید از این محصول متناسب با رنگ کابینت های آشپزخانه و همچنین میزان نور محیط اقدام به تهیه کد مد نظرتان کنید. توتم کوارتز را می توان هم به عنوان رویه کابینت و هم به عنوان دیوارپوش در آشپزخانه مورد استفاده قرار داد.

صفحه کابینت کوارتز توتم چیست؟

همانطور که می دانید در تمامی صفحه کابینت های کوارتز ماده مقاومی به نام سیلیس به کار رفته که دارای مقاومت بالایی نسبت به حرارت و خط و خش است. صفحه کابینت کوارتز توتم نیز از این قاعده مستثنی نیست و در ترکیبات آن از سیلیس یا به عبارتی همان کوارتز به کار رفته است.در این مدل صفحه کابینت ابتدا کوارتز را بعد از استخراج از معادن به صورت پودر در می آورند و سپس با رزین و سایر آیتم هایی که درون صفحه کابینت های کوارتز توتم مشاهده می کنید به همراه رنگ ترکیب کرده و این محصول کاربردی را تولید می کنند.این محصول دارای تنوع رنگی بالایی می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

صفحه کابینت کوارتز توتم در سبک های کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت کوارتز توتم مناسب تمامی سبک های کابینت آشپزخانه است شما می توانید هم برای کابینت کلاسیک که نیاز به یک صفحه کابینت ابزارخورده و شکیل دارد و هم برای کابینت مدرن که برای حفظ مدرنیته فضای آشپزخانه ترجیح بر این است که به صورت ساده و فارسی بر اجرا شود قابل استفاده است. یکی از ویژگی های مثبت صفحه کابینت کوارتز توتم تنوع در رنگ بندی آن است که سبب سهولت انتخاب این متریال در آشپزخانه ها شده است.

کوارتز توتم و کابینت کلاسیک آشپزخانه

در این قسمت میخواهیم نمونه هایی از سبک کلاسیک اجرا شده با سنگ کوارتز توتم را برای شما شرح دهیم.در نظر داشته باشید شما یک آشپزخانه کاملا کلاسیک به رنگ سفید دارید که دارای تاج و سر ستون های بسیار زیباست و می خواهید یک صفحه کابینت متناسب با رنگ کابینت آشپزخانه تان انتخاب کنید در صورتیکه توتم کوارتز جزو اولویت های انتخاب شما باشد می توانید از از دو رنگ تیره یا روشن برای فضای آشپزخانه استفاده کنید.اگر میخواهید فضای شما بسیار دلبازتر دیده شود و حس تمیزی و روشنایی بیشتری را در آشپزخانه تان داشته باشید بهترین گزینه برای انتخاب صفحه کابینت، توتم کوارتز به رنگ سفید است شما در این فضا می توانید از کدهای دانه دار و رگه دار با رنگ زمینه سفید استفاده کنید.

نمونه های دانه دار کوارتز توتم با رنگ زمینه سفید:

کوارتز توتم 1103 برای سبک های مختلف کابینت آشپزخانه-کابین نت

کوارتزتوتم 1103: در سنگ کوارتز توتم 1103 شما زمینه ای سفید رنگ را می بینید با دانه های متوسط صدف و آینه های سربی که می توانید این کد را در آشپزخانه کلاسیک خود مورد استفاده قرار دهید این کد را همانند سایر کدهای کوارتز توتم می توان ابزار زد و دانه های صدف و آینه را در قسمت ابزار خورده مشاهده کرد.

کوارتز توتم 4232 برای سبک های مختلف کابینت آشپزخانه-کابین نت

کوارتز توتم 4232: یکی دیگر از کدهای دانه دار کوارتز توتم 4232 است. این محصول نیز دارای دانه های بسیار ریز صدف است. در صورتیکه میخواهید طرح ساده و یکدستی در فضای آشپزخانه کلاسیک آشپزخانه تان داشته باشید می توانید از این کد استفاده نمایید تا زیبایی و یکدست بودن را در فضای آشپزخانه شما بوجود آورد.

کوارتز توتم 1203 برای سبک های مختلف کابینت آشپزخانه-کابین نت

کوارتز توتم 1203: اگر میخواهید که صفحه کابینت آشپزخانه شما دارای دانه های درشت صدف و آینه باشد می توانید از این کد توتم کوارتز با زمینه سفید استفاده کنید.

کد دیگری که میتوانیم با رنگ زمینه سفید در آشپزخانه کلاسیک مورد استفاده قرار دهیم کوارتز توتم 4219 است که دارای دانه های متوسط صدف و شیشه است.
این 4 کد کوارتز توتم جزو کدهای دانه دار توتم کوارتز با زمینه سفید بودند که می توان در کابینت کلاسیک سفید مورد استفاده قرار داد.

مطالعه کنید: قیمت روز کوارتز توتم

نمونه های رگه دار صفحه کابینت کوارتز توتم با رنگ زمینه سفید:

کوارتز توتم 9110: به جرات می توان گفت کوارتز توتم 9110 با داشتن رگه های پهن و نازک خاکستری رنگ زیبایی آشپزخانه کلاسیک شما را دوچندان می کند استفاده از این کد توتم کوارتز برای دیوارپوش و جزیره نیز باعث زیباتر دیده شدن کابینت کلاسیک آشپزخانه تان می شود.

کوارتز توتم 9107: شما می توانید از توتم کوارتز 9107 نیز به عنوان صفحه کابینت آشپزخانه کلاسیک خود استفاده نمایید این سنگ مصنوعی نیز دارای زمینه ای سفید رنگ است که رگه های پهن حباب گونه در سطح آن قابل مشاهده است در این کد نیز در صورتیکه از ابزارهای کلاسیک استفاده نمایید می توانید امتداد رگه را در قسمت ابزار خورده مشاهده نمایید.

کوارتز توتم 9106: این صفحه کابینت کوارتز دارای زمینه ای کاملا سفید با رگه های خطی و نازک خاکستری رنگ است و نسبت به دو کد رگه داری که در بالا به آنها اشاره کردیم رگه هایش وضوحیت کمتری دارد.

کوارتز توتم 6106: یکی از کدهای جذاب و پرطرفداری است که از زمان ورود به بازار بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفت این توتم کوارتز دارای رگه های ابروبادی خاکستری است که موقع اجرا بسیار زیبا می باشد. این کد کوارتز توتم را می توان با کابینت کلاسیک به رنگ طوسی روشن نیز اجرا نمود.

کوارتز توتم 6126: در این کد از توتم کوارتز شما شاهد رگه های ابروبادی و حباب شکل به رنگ نارنجی و خاکستری هستید.
کدهای کوارتز توتم که به آنها اشاره کردیم کدهایی با رنگ زمینه روشن بودن برای کسانی که مایل هستند کابینت کلاسیک سفید رنگ آشپزخانه شان را با صفحه کابینت کوارتز به رنگ روشن اجرا کنند. در صورتیکه بخواهید تضادی را در فضای آشپزخانه کلاسیک سفید خود داشته باشید می توانید از کدهایی با زمینه مشکی در انواع رگه دار و دانه دار توتم کوارتز استفاده نمایید.از جمله کدهای کوارتز توتم که دارای زمینه مشکی هستند می توان به کدهای زیر اشاره کرد.

نمونه های سنگ کوارتز توتم دانه دار با زمینه تیره:

کوارتز توتم 1109: سنگ کوارتز توتم 1109 دارای زمینه ای مشکی رنگ با دانه های ریز صدف و آینه است در صورتی که مایل به استفاده از صفحه کابینت کوارتز ریز دانه و بدون رگه هستید می توانید از این کد توتم کوارتز اصفهان استفاده نمایید.

کوارتز 2209: استفاده از این کد در کابینت کلاسیک سفید کاملا سلیقه ای است زیرا این کد از صفحه کابینت کوارتز توتم دارای دانه های متوسط مسی رنگ است که بسیار به چشم می آید در صورتیکه تمایلی به اضافه کردن رنگ دیگری به فضای آشپزخانه خود ندارید می توانید این کد از توتم کوارتز را برای کابینت کلاسیک آشپزخانه تان استفاده نکنید.ولی در کل اجرای این کد از کوارتز توتم بسیار زیبا و دیدنی است.

کوارتز توتم 5600: این کد از توتم کوارتز دارای دانه های بسیار ریز صدف است که از فاصله یک متری به طور واضح قابل رویت نیست در صورتیکه بخواهید صفحه کابینت کوارتز اجرا کنید و دانه بندی آن مشخص نباشد و سطحی تقریبا یکدست در فضای آشپزخانه تان دشته باشید این صفحه کابینت کوارتز توتم بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد.

کوارتز توتم 2203: این صفحه کابینت توتم کوارتز نیز از نظر ظاهری به دلیل داشتن دانه های نسبتا درشت آینه، فضایی که در آن اجرا می شود را زیباتر نشان می دهد. این کد از توتم کوارتز علاوه بر داشتن آینه در زمینه خود دانه های ریز صدف نیز دارد.

کوارتز توتم 5300 این کد از کوارتز توتم زمینه ای به رنگ خاکستری دارد که دانه های ریز صدف در آن قابل مشاهده است این نمونه از کوارتز توتم را نیز می توان به عنوان صفحه کابینت در سبک کلاسیک آشپزخانه مورد استفاده قرار داد.

کوارتز توتم 8927 یکی از کدهای دیگر توتم کوارتز با رنگ زمینه خاکستری است با این تفاوت که دارای دانه بندی درشت تری می باشد و دارای صدف و شیشه هایی به رنگ نارنجی و دودی است.

کدهای رگه دار کوارتز توتم که دارای زمینه تیره رنگ هستند عبارتند از :

کوارتز توتم 9914: یکی از پر فروش ترین کدهای کوارتز توتم است که دارای رگه های پهن و نازک سفید می باشد. استفاده از این کد توتم کوارتز در فضای آشپزخانه کلاسیک زیبایی آن را دوچندان می کند. در نظر بگیرید فضایی کاملا سفید در آشپزخانه خود دارید و این سنگ زیبا را بر روی جزیره آشپزخانه تان اجرا می کنید همین تضاد در رنگ سبب جلوه هر چه بیشتر س کوارتز توتم موجود در آشپزخانه تان می گردد.

علاوه بر کوارتز توتم 9914 شرکت فلات سنگ آسیا محصولات دیگر رگه داری را نیز به بازار عرضه کرده است از جمله آنها می توان کوارتز توتم 9910 که دارای رگه پهن ابروبادی شکل به رنگ خاکستری است که در طول اسلب به ضوح قابل رویت است و کوارتز توتم 9909 را نام برد که کد 9909 بر خلاف دو کدی که ذکر کردیم از رگه دارها دارای رگه های نازک خطی شکل است که وضوحیت زیادی نسبت به بقیه کدهای رگه دار ندارد.

اگر بخواهیم در بین کدهایی که دارای رگه های ابروبادی در سرتاسر اسلب هستند نمونه مناسب برای کابینت کلاسیک سفید آشپزخانه تان اجرا کنید می توانیم اشاره ای به کوارتز توتم 6909 داشته باشیم این سنگ مصنوعی دارای رگه های ابروبادی خاکستری رنگ در سرتاسر اسلب است که همین امر و یکنواخت بودن پخش رگه ها باعث جذابیت بیشتر این کد توتم کوارتز شده است.

سنگ کوارتز توتم 6300 کدی دیگر از محصولات شرکت فلات سنگ آسیاست این کد به دلیل داشتن رنگ زمینه طوسی رنگ و با داشتن رگه های دودی مناسب اجرا در کابینت کلاسیک سفید است در صورتیکه نمی خواهید تضاد زیادی در فضای آشپزخانه تان داشته باشید و صفحه کابینت کوارتز با رنگ سفید نیز جزو انتخاب هایتان نمی باشد سنگ کوارتز توتم 6300 به دلیل داشتن رنگ خنثی و تیره نکردن فضا گزینه ای بسیار مناسب جهت اجرا در آشپزخانه کلاسیک شما می باشد.

5/5 - (27 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed