1. خانه
  2. مقالات
  3. قیمت صفحه کابینت | خرید و قیمت روز انواع صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت | خرید و قیمت روز انواع صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت چند است؟ کدام صفحه کابینت قیمتش ارزانتر است و با وجود قیمت پایین کیفیت خوبی نیز دارد؟ صفحه کابینت ام دی اف بهتر است یا سنگ های طبیعی و مصنوعی؟اینها مجموعه سوالاتی است که ذهن تمامی افرادی که به دنبال خرید صفحه کابینت برای آشپزخانه منزلشان هستند را به خود درگیر می کند. در این مقاله قصد داریم تا به تمامی پرسش های شما در مورد قیمت صفحه کابینت بپردازیم و مقایسه ای بین قیمت انواع صفحه کابینت انجام دهیم تا بتوانید با دیدی بازتر اقدام به خرید صفحه کابینت منزلتان نمایید. و درادامه مختصرا به نحوه محاسبه قیمت صفحه کابینت نیز اشاره می کنیم. برای سهولت بیشتر و اطلاع از قیمت تمامی صفحه کابینت ها می توانید با مشاوران کابین نت تماس بگیرید.

صفحه کابینت چیست؟

همه شما عزیزان می دانید که صفحه کابینت متریالی است که پس از اتمام کار نصب کابینت ها و درب های آن بر روی کابینت های زمینی آشپزخانه شما قرار می گیرد. این متریال ممکن است از جنس چوب طبیعی، چوب بامبو، ام دی اف، سنگ طبیعی ( اسلب سنگ گرانیت) و انواع سنگ های مصنوعی مانند انواع صفحه کابینت کوارتز، صفحه کابینت سرامیک پرسلان، کورین، مارمونایت، اس پی ال و صفحه کابینت های فلزی و استیل باشد. بسته به سلیقه مشتری و طرحی که طراح داخلی برای آشپزخانه شما در نظر گرفته و با توجه به بودجه مد نظرتان می توانید صفحه کابینت دلخواه را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید.

جهت مشاهده نمونه اجرا شده انواع صفحه کابینت ها، قیمت به روز صفحه روی کابینت و خرید صفحه کابینت لطفا “کلیک کنید“.

قیمت انواع صفحه کابینت آشپزخانه

قیمت صفحه کابینت ها با یکدیگر متفاوت است و عوامل متفاوتی مانند شرکت تولید کننده آنها، طرح و رگه و وارداتی بودن بر روی این قیمت ها تاثیر گذار است در زیر به مقایسه قیمت های هر کدام به اختصار می پردازیم.

قیمت انواع صفحه کابینت بر حسب یک مترطول در عرض 60 سانتیمتر ( قیمت ها به تومان می باشد)

نام صفحه کابینتارزان ترینگران ترینابعادcmشرکت تولید کننده
کوارتز توتم4.000.0005.500.000300*140فلات سنگ آسیا
کوارتز برد استون3.800.0005.200.000300*150آذرین سنگ پارس
کوارتز کایند استون4.000.0005.500.000310*145سنگ آفرینان کوشا
کوارتز سایلستونموجود نمی باشدموجود نمی باشد320*155کوزنتینو اسپانیا
کوارتز کامبریاموجود نمی باشدموجود نمی باشد310*140کامبریا آمریکا
سرامیک زیگما3.800.0005.000.000320*145شرکت زیگما
سرامیک پالرمو3.800.00005.000.000300*150شرکت پالرمو
دکتونموجود نمی باشدموجود نمی باشد320*144کوزنتینو اسپانیا
کورین روکان استون4.400.0004.950.000360*80شرکت کپراک
کورین اورانوس3.500.0004.800.000365*76شرکت اورانوس
کورین هانکس4.000.0005.800.000368*76شرکت هانوا
گرانیت ایرانی3.000.0008.000.000-ایرانی
گرانیت خارجی6.000.000200.000.000-خارجی
مارمونایت5.500.0008.000.000368*76اسپانیا
اس پی ال6.000.0008.500.000420*140ایتالیا
ام دی اف500.0001.400.000410*60شرکتی

چارت قیمت صفحه کابینت-کابین نت

قیمت انواع صفحه کابینت کوارتز

صفحه کابینت کوارتز به دلیل به کار رفتن میزان بسیار بالای پودر کوارتز در ساختارش جزو محکم ترین صفحه کابینت های موجود در بازار است که به دلیل ساختار فشرده ای که دارد کاملا نفوذ ناپذیر بوده و به هیچ عنوان لکه مواد غذایی و چربی را به خود نمی گیرد و سطحی کاملا آنتی باکتریال دارد.از جمله کوارتزهای موجود در بازار که به عنوان صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرند می توان به کوارتز توتم ( سنگ کوارتز توتم اصفهان) ، کوارتز برد استون محصول شرکت آذرین پارس لرستان، کوارتز کایند استون محصول شرکت سنگ آفرینان کوشا لرستان، کوارتز سایلستون محصول شرکت کوزنتینو اسپانیا، کوارتز کامبریا محصولی از کشور آمریکا اشاره کرد.

در مقایسه قیمت انواع صفحه کابینت کوارتز به شرح قیمت تک تک آنها می‌پردازیم. در نگاه اول همانطور که در چارت قیمت محصولات مشاهده می‌کنید می‌توان گفت قیمت خرید صفحه کابینت‌های کوارتز توتم، کوارتز برد استون و کوارتز کایند استون در قیمت پایه خرید یکسان است فقط ممکن است ارزان ترین کدهای این محصولات از نظر طرح و رگه متفاوت باشند. در این قسمت می خواهیم به بررسی قیمت صفحه کابینت کوارتز شرکت های مختلف به همراه شرح ارزان ترین و گران ترین کدهای آن بپردازیم.‌‌‌ در نگاه اول به شرح قیمت صفحه کابینت کوارتز توتم می پردازیم.

قیمت صفحه کابینت کوارتز توتم

قیمت صفحه کابینت کوارتز توتم بر اساس فاکتورهای رنگ ، دانه بندی و رگه دار بودن به 6 گروه قیمتی تقسیم بندی می شود. ساختار و مواد اولیه سازنده در تمامی صفحه کابینت‌های کوارتز تولیدی شرکت های مختلف یکسان است تنها تفاوت می تواند به طرح و قیمت گذاری آنها مربوط باشد. صفحه کابینت کوارتز توتم دارای سطحی صاف و نیمه مات می باشد و شما طرح، رگه و دانه بندی را در مغز این محصول نیز می توانید مشاهده کنید. در بین محصولاتی که در حال حاضر توسط شرکت فلات سنگ آسیا تولید می شوند قیمت صفحه کابینت کوارتز توتم کد 2208 که جزو گروه های دانه دار تولید شده توسط این شرکت می باشد این محصول دارای زمینه ای تماما قهوه ای رنگ با دانه و شیشه های نسبتا درشت که با قیمت9،424،900 تومان جزو ارزان ترین کدها است و قیمت خرید صفحه کابینت کوارتز توتم 9914 که جزو جدیدترین محصولات شرکت فلات سنگ آسیا است این محصول زیبا دارای رگه های پهن و نازک می باشد که در سطح اسلب کوارتز توتم به راحتی قابل مشاهده است این کد کوارتز توتم دارای زمینه ای به رنگ مشکی با رگه های پهن و نازک سفید است که بسیار مناسب استفاده در سبک های کابینت کلاسیک و کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه می باشد. این محصول جدید با قیمت 16،749،700 تومان به عنوان گران قیمت ترین کد کوارتز توتم شناخته می شود. البته لازم به ذکر است که صفحه کابینت کوارتز توتم 9110 نیز هم قیمت با کوارتز 9914 می باشد و از نظر ظاهری دارای زمینه ای سفید رنگ با رگه های پهن و نازک خاکستری است. قیمت های ذکر شده برای یک اسلب 300*140 سانتی متر با ضخامت 12 میلیمتر می باشد و قیمت اجرای این محصولات که در چارت قیمتی ذکر شده بر اساس یک متر طول در عرض 60 سانتی متر برآورد می شود. بقیه کدهای کوارتز توتم دارای قیمتی بین این دو کد هستند که می توانید بر اساس طرح کابینت آشپزخانه تان و سلیقه خود اقدام به تهیه آنها نمایید.

حتما بخوانید: قیمت روز کوارتز توتم

قیمت صفحه کابینت کوارتز -کابین نت

قیمت انواع صفحه کابینت سرامیک پرسلان

سرامیک های پرسلان محصولات جدیدی از سرامیک ها هستند که در مراحل تولیدشان یکسری تغییرات صورت گرفته و مدت زمان پخت و حرارت مورد نیاز برای تولید این محصولات بالا رفته به طوریکه بسیار مقاوم تر از سرامیک های قدیمی هستند و می توان به راحتی از آنها به عنوان صفحه کابینت در آشپزخانه استفاده نمود. صفحات کابینت پرسلان شرکت های متنوعی در بازار موجود می باشند که از جمله آنها سرامیک زیگما، سرامیک پالرمو که محصول ایران هستند و سنگ دکتون که محصول شرکت کوزنتینو اسپانیا می باشد. سرامیک های پرسلان نسبت به سرامیک های معمولی بسیار مقاوم تر هستند. در بین صفحه کابینت های سرامیک پرسلان می توان گفت از نظر قیمت اجرا صفحه کابینت سرامیک زیگما و پالرمو در یک رده قیمتی هستند و قیمت دکتون به مراتب بیشتر از این دو صفحه کابینت پرسلان است در زیر به بررسی قیمت کدهای هر کدام از این محصولت می پردازیم.

قیمت صفحه کابینت سرامیک پرسلان زیگما

قیمت صفحه کابینت سرامیک زیگما بسیار مقرون به صرفه است این محصول به دلیل داشتن سطحی مات و تقریبا برجسته بسیار مناسب کابینت مدرن و کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه است. از صفحات سرامیک پرسلان زیگما به دلیل عدم قابلیت ابزارخوری و عدم وجود طرح رویه صفحه کابینت در مغز متریال نمی توان برای کابینت کلاسیک آشپزخانه استفاده نمود. تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت زیگما دارای سطحی مات و تقریبا زبر هستند و تنها یک کد از محصولات آن که پاتاگونیا نام دارد دارای سطحی کاملا براق می باشد. در بین کدهای سرامیک زیگما قیمت صفحه کابینت پرسلان پاندا از بقیه محصولات تولید شده توسط این شرکت پایین تر است این محصول با داشتن قیمت 6،900،000 تومان در پایین جدول قیمت محصولات تولید شده توسط شرکت قرار دارد و دارای زمینه ای سفید رنگ با رگه های پهن مشکی است. قیمت خرید صفحه کابینت سرامیک پرسلان آیس 11،000،000 تومان است و نسبت به بقیه کدهای این شرکت دارای قیمت بالاتری است و دارای زمینه ای یکدست به رنگ سفید می‌باشد که استفاده از این کد باعث وسیع تر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود و زیبایی بیشتر به آشپزخانه های سبک مدرن می دهد، ابعاد اسلب سرامیک زیگما 145 در 320 سانتی‌متر و به ضخامت 12 میلی‌متر می باشد.

حتما بخوانید: قیمت روز سرامیک زیگما

قیمت صفحه کابینت کورین

کورین یکی از متریال هایی است که بعد از صفحه کابینت ام دی اف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل استفاده زیاد از صفحه کابینت کورین سهولت در اجرای آن می باشد. می توان گفت قابلت ترمیم پذیری کورین سبب شده تا امتیاز بالاتری نسبت به بقیه متریال ها داشته باشد. سنگ کورین توسط شرکت های متنوعی در ایران تولید می شود که ما در اینجا به اختصار به ذکر چند نمونه از این محصولات بسنده کردیم از جمله آنها می توان به کورین روکان استون محصول شرکت مهندسی کپراک، کورین اورانوس محصول شرکت سنگ مصنوعی اورانوس و کورین هانکس محصول شرکت هانوا کره جنوبی اشاره کرد.

قیمت صفحه کابینت کورین-کابین نت

قیمت صفحه کابینت گرانیت

صفحه سنگ گرانیت به دلیل ساختار منحصر به فرد و طبیعیش مخاطبان خاص خود را دارد دانه بندی و طرح هر اسلب سنگ گرانیت با دیگری متفاوت است و همین امر سبب جذابیت بیشتر این متریال شده است. کسانی که به دنبال اجرای یک صفحه کابینت منحصر به فرد و خاص در آشپزخانه خود هستند سنگ گرانیت را انتخاب می کنند. قیمت صفحه کابینت گرانیت بر اساس ابعاد، سختی استخراج و وارداتی بودن آن برآورد می شود به طور کلی اسلب های گرانیت وارداتی دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولات داخلی هستند.

قیمت صفحه کابینت گرانیت-کابین نت

قیمت صفحه کابینت مارمونایت

مارمونایت متریالی نوظهور است که به دلیل استفاده از طرح های مرمریت بر روی سطحش بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته فینیش این محصول مات و برجسته می باشد. سنگ مارمونایت از ترکیب کورین و کوارتز تولید شده که می توان گفت بیشتر متریال تشکیل دهنده مارمونایت متریال کورین می باشد به عبارتی دیگر می توان گفت مارمونایت همان کورین است که یک میلیمتر کوارتز بر روی سطح آن قرار گرفته تا خش پذیری بالای کورین را نداشته باشد.

حتما بخوانید: قیمت روز مارمونایت

قیمت صفحه کابینت SPL اس پی ال

صفحه کابینت اس پی ال سطحی مات و در برخی از کدها سطحی براق دارد و می توان گفت مناسب سبک نئوکلاسیک و مدرن آشپزخانه می باشد. این محصول جزو به روزترین متریال های مورد استفاده به عنوان صفحه کابینت است که از فشرده شدن ورق های اچ پی ال در دما و فشار بالا تولید می شود.

حتما بخوانید: قیمت روز اس پی ال

قیمت صفحه کابینت ام دی اف

ام دی اف متریالی بسیار کابردی در صنعت آشپزخانه است که علاوه بر بدنه و درب کابینت ها از آن به عنوان رویه کابینت نیز استفاده می کنند قیمت صفحه کابینت ام دی اف به دلیل زیاد بودن شرکت های تولید کننده آن به صورت حدودی ذکر شده است در صورتیکه صفحه کابینت ام دی اف شرکت خاصی مد نظرتان است می توانید جهت اطلاع از قیمت ها با مشاوران کابین نت تماس بگیرید.

قیمت صفحه کابینت ارزان

تمامی متریال هایی که به عنوان صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرند بر اساس جنس رنگ و طرحی که دارند دارای یک بازه قیمتی هستند این بستگی به نظر شما دارد که مایلید از متریال های جدید به عنوان صفحه کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید یا به همان تاپس های قدیمی ام دی اف بسنده می کنید ولی به طور کلی می توان گفت تمامی متریال های در طیف ها و رنگ های مختلف دارای قیمت ارزان تا گران هستند که در زیر به آنها شرح می دهیم.

صفحه کابینت ام دی اف بهتر است یا صفحه کابینت سنگ طبیعی یا مصنوعی؟

ام دی اف متریالی است که سالیان متوالی مورد استفاده عموم مردم بوده است. سهولت در برش و نصب این متریال سبب شده هنوز هم طرفداران خود را داشته باشد و شرکت های زیادی اقدام به تولید صفحه کابینت ام دی اف کنند. اما امروزه در کنار صفحه کابینت ام دی اف صفحه کابینت های بروزتر و زیباتری وارد بازار شده اند که می توانند جایگزینی برای تاپس های قدیمی باشند. این متریال ها علاوه بر زیبایی خیره کننده ظاهری دارای طرح های متنوعی نیز می باشند که می توان آنها را با هر سبک کابینت از جمله کابینت کلاسیک، کابینت مدرن و کابینت نئوکلاسیک و کابینت ممبران اجرا نمود. این متریال های نو ظهور مانند سنگ های طبیعی گرانیتی قابلیت ابزارخوری نیز دارند و شما می توانید رگه ها را در قسمت ابزار خورده کار نیز ببیند به طوریکه وقتی وارد فضای آشپزخانه تان می شوید دیگر از تکرار تاپس های قدیمی خبری نیست و حسی بسیار دلنشین به شما می دهد.

محاسبه قیمت صفحه کابینت

محاسبه قیمت صفحه کابینت به این صورت می باشد که بر اساس عرض صفحه کابینت آشپزخانه تان متراژ صفحه کابینت را برآورد می کنند و طبق آن قیمت صفحه کابینت محاسبه می شود. به طور کلی قیمت های پایه هر صفحه کابینت بر اساس یک مترطول در عرض 60 سانتیمتر است در صورتیکه عرض صفحه کابینت آشپزخانه شما از این مقدار بیشتر باشد به مبلغ پایه ضریب تعلق می گیرد. این مسئله در اجرای صفحه کابینت برای جزیره آشپزخانه بسیار رایج تر است. ضریبی که برای محاسبه متراژ و قیمت صفحه کابینت آشپزخانه شما در نظر گرفته می شود بستگی به متریالی دارد که انتخاب می کنید. پس از انتخاب صفحه کابینت و اندازه گیری اولیه پروژه شما مجریان سنگ بر اساس متریالی که انتخاب نمودید اقدام به محاسبه متراژ نهایی کار شما می کنند به طوریکه بتوان به صورت بهینه از سنگ مورد نظر با کمترین میزان پرتی استفاده نمود. در اینجا با مثالی از کوارتز این موضوع را برای شما شرح می دهیم. عرض سنگ کوارتز توتم اصفهان 140 سانتیمتر است این صفحه کابینت با در نظر گرفتن خوراک اره و پیشانی 5 سانتیمتر می تواند 6 مترطول صفحه کابینت با عرض 60 سانتیمتر به ما تحویل دهد حال در نظر بگیرید شما در منزلتان جزیره ای دارید که عرض آن 90 سانتیمتر است. در صورتیکه شما بخواهید صفحه کابینتتان را از جنس کوارتز تهیه کنید و از هر طرف به آن پیشانی به پهنای 5 سانتیمتر بدهید حدودا 100 سانتیمتر از اسلب را بایستی مصرف کنید و تنها 40 سانتیمتر از اسلب باقی می ماند که نمی توان از آن به عنوان صفحه کابینت استفاده نمود در این حالت برای محاسبه متراژ جزیره آشپزخانه شما متراژ جزیره شما هر عددی که باشد در عدد 2 ضرب می شود. به طور مثال طول جزیره شما 2 متر در عرض 90 سانتیمتر است در این حالت 2 متر طول شما در عدد 2 ضرب می شود و در اصل برای جزیره شما 4 مترطول کوارتز محاسبه می گردد.

5/5 - (182 امتیاز)

113 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed