1. خانه
  2. مقالات
  3. نمایندگی اصلی و رسمی کوارتز توتم در تهران – قابل استعلام

نمایندگی اصلی و رسمی کوارتز توتم در تهران – قابل استعلام

نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز کدام شرکت است؟ کابین نت ( نمایشگاه دائمی چوبسنگ) نمایندگی اصلی و رسمی کوارتز توتم در تهران و البرز می باشد. چرا کوارتز توتم فلات سنگ آسیا را بایستی از نمایندگی های رسمی و مجاز تهیه کنیم؟ زیرا در صورت بروز هر گونه مشکلی نمایندگی ها پاسخگو بوده و مشکل پیش آمده را رفع می کنند. توتم کوارتز در کدام استان ها دارای نمایندگی رسمی است؟ در این مقاله قصد داریم برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده ای از شما مشتریان گرانقدر و تهیه هر چه راحت تر کدهای توتم کوارتز به طور شفاف نمایندگی های رسمی کوارتز توتم فلات سنگ آسیا را در استانهای کشور معرفی کنیم تا بتوانید بدون واسطه و به آسانی اقدام به تهیه این محصول کاربردی نمایید. همانطور که مستحضر هستید تهیه هر محصولی از نمایندگی های رسمی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد زیرا نمایندگی ها محصولات خود را طبق قیمت مصوب شرکت تولید کننده به فروش می رسانند به طور مثال شما می توانید توتم کوارتز شرکت فلات سنگ آسیا را به قیمت مشخص شده توسط کارخانه خریداری نمایید. اما در صورتیکه از واسطه این محصول را تهیه نمایید امکان اینکه این محصول را با قیمت بالاتری به فروش برسانند بسیار زیاد است. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب شما را با نمایندگان رسمی کوارتز توتم در سراسر کشور آشنا کنیم.

نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز-کابین نت

نمایندگی کوارتز توتم در تهران

نمایندگی اصلی و رسمی کوارتز توتم فلات سنگ آسیا در تهران متعلق به نمایشگاه دائمی چوبسنگ یا به عبارتی سایت کابین نت است. شما با یک سرچ ساده در سایت شرکت فلات سنگ آسیا می توانید مشخصات نمایندگی کوارتز توتم در تهران به همراه آدرس، شماره های تماس و وب سایت شرکت را مشاهده نمایید. به طور کلی محصولات کوارتز توتم در تهران توسط مجموعه کابین نت که نمایندگی فعال کوارتز توتم می باشد به بازار عرضه می گردد. این مجموعه با داشتن فضایی به مساحت 2000 مترمربع در استان البرز دپوی کاملی از تمامی کدهای تولید شده توسط شرکت فلات سنگ آسیا را دارد و در استان تهران و البرز به پخش این محصول می پردازد. تمامی محصولاتی که در حال حاضر توسط شرکت فلات سنگ آسیا تولید می شود با درجات کیفی متفاوت با توجه به نیاز مجریان سنگ کوارتز توتم ، مشتریان و مصرف کنندگان در این مجموعه موجود می باشد. در صورتیکه ساکن استان تهران و البرز هستید می توانید تمامی کدهای صفحه کابینت کوارتز توتم را در این مجموعه به صورت اسلب کامل و حتی نمونه های اجرا شده مشاهده نمایید. تمامی اسلب ها در ابعاد 300*140 سانتی متر و در ضخامت 12 میلی متر در طرح های دانه دار و رگه دار و رنگ بندی روشن تا تیره در کابین نت موجود بوده و به بازار عرضه می گردد. صفحه کابینت توتم کوارتز اصفهان در ضخامت 20 میلی متر نیز تولید می گردد که بیشتر جهت صادرات می باشد.
در پایین تمامی صفحات سایت کابین نت آدرس و مشخصات مجموعه موجود می باشد ولی جهت سهولت هر چه بیشتر در امر خرید و تهیه پس از نام بردن نمایندگی سنگ کوارتز توتم در هر استان آدرس و شماره تماس آن نمایندگی را نیز درج می کنیم.

نمایندگی کوارتز توتم در البرز

نمایندگی کوارتز توتم در استان البرز نیز کابین نت می باشد که مسئول پخش و توزیع این محصول در استان البرز است در صورتیکه شما نیاز به صفحه کابینت کوارتز توتم برای دکوراسیون آشپزخانه خود دارید و ساکن استان البرز هستید می توانید این محصول را مستقیم و بدون واسطه از نمایشگاه دائمی چوبسنگ ( کابین نت ) تهیه نمایید.

دپوی نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز-کابین نت

مزایای خرید از نمایندگی رسمی کوارتز توتم در تهران

1- خرید با درجه کیفیت بالا: وقتی شما از نمایشگاه دائمی چوبسنگ ( کابین نت ) نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز خرید انجام می دهید کاملا مطمئن هستید که محصولی که به شما فروخته شده و یا برای منزل شما اجرا می شود از توتم کوارتز های با درجه کیفی عالی است.

2- قیمت مناسب و مقرون به صرفه: گزینه دیگر که لازم می دانیم تا در این قسمت بیان کنیم این نکته است که شما با قیمت اصلی خود کارخانه صفحه کابینت کوارتز توتم را در نمایندگی کوارتز توتم در تهران یعنی کابین نت تهیه می کنید پس از نظر قیمتی می توان گفت خریدی مطمئن خواهید داشت.

3- دپوی کامل و در دسترس: خرید از کابین نت نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز یک مزیت دیگر نیز دارد و آن وجود فضایی فیزیکی و در دسترس است که امکان بازدید حتی در روزهای تعطیل جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز را دارد و انتخابی راحت تر با توجه به سلیقه و طرح آشپزخانه تان را خواهید داشت.

4- وجود اسلب ها با اندازه کامل جهت مشاهده هر چه بهتر رگه ها و دانه بندی: وجود اسلب های کوارتز توتم در اندازه واقعی و امکان طراحی 5 بعدی در کابین نت جهت رسیدن به دید کلی از محصول انتخابی مزیت دیگری است که لازم دانستیم در این قسمت ذکر کنیم وقتی شما سنگ توتم کوارتز را در اندازه واقعی مشاهده کنید یکی از محاسنی که دارد این است که می توانید به راحتی به طور مثال در نمونه های رگه دار مانند کوارتز توتم 9914 مسیر رفت و برگشت رگه ها را بر روی جزیره یا روی صفحه و بین کابینتی مشخص کنید و دیده بهتری نسبت به طراح صفحه کابینت کوارتز آشپزخانه تان داشته باشید.

5- امکان دپوی کوارتز توتم تا زمان اجرای پروژه: نکته دیگری که باید به مزایای خرید از نمایندگی کوارتز توتم در تهران اضافه کنیم این است که در صورتیکه مجریان سنگ کوارتز کدی را تهیه نموده و به دلیل عدم فضای کافی در کارگاه برش خود نمی توانند محصول را از مجموعه کابین نت ( نمایشگاه دائمی چوبسنگ ) خارج نمایند تا زمانی که شرایط خروج بار برای آنها مهیا باشد بار در نمایندگی کوارتز توتم در تهران یعنی کابین نت به صورت امانت باقی می ماند.

توتم کوارتز چیست؟

توتم کوارتز چیست؟ در ابتدا با توضیحی مختصر به معرفی این متریال می پردازیم. توتم کوارتز سنگی مصنوعی و با کیفیت است که از آن به عنوان صفحه کابینت در دکوراسیون منازل استفاده می کنند. این متریال کاملا ضد آب بوده و جذب آب آن نزدیک به صفر می باشد لکه ناشی از مواد غذایی را به خود جذب نمی کند و در صورتیکه لکه ای از مواد غذایی یا حتی ماژیک بر روی سطح آن ایجاد شده باشد می توانید از ترکیب مایع سفید کننده و آب برای پاک کردن سطح آن استفاده کنید. در برابر حرارت بالا مقاوم است و دچار تغیبر رنگ نمی شود مقاومت اسیدی بالایی دارد به طوریکه از این محصول در آزمایشگاه های مواد غذایی و آرایشی به عنوان میزکار استفاده می شود.

کاتالوگ کوارتز توتم

کاتالوگ کوارتز توتم عمدتا به صورت کتابچه می باشد و تعدادی از کدهایی کوارتز توتم که شرکت فلات سنگ آسیا تولید می کند در این کاتالوگ به عنوان نمونه در ضخامت 4 میلی متر موجود می باشد. کنید تعداد 20 کد از کدهای رگه دار و دانه دار هستند که در کاتالوگ کوارتز توتم موجود می باشند از جمله کدهایی که در این کاتالوگ می توانید مشاهده کنید می توان به کوارتز توتم 5600،2203،4233،1103 8927 و در رگه دارها کدهای 6909، کوارتز توتم 6106، 6808و6126 اشاره کرد. شما می توانید این کاتالوگ کوارتز توتم را از نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز کابین نت تهیه نمایید.

نمایندگی توتم کوارتز

شرکت فلات سنگ آسیا( توتم کوارتز) دارای 7 نمایندگی توتم کوارتز در ایران است که به توزیع و پخش این محصول مشغول هستند برخی از این شرکت ها همزمان نمایندگی توتم کوارتز چند استان را بر عهده دارند مانند کابین نت که نمایندگی توتم کوارتز در تهران و البرز با این شرکت است. بقیه افرادی که به عنوان فروشنده اقدام به فروش محصولات توتم کوارتز می کنند تنها عاملیت فروش هستند و این محصول را از نمایندگان اصلی و رسمی کوارتز توتم تهیه می کنند. کوارتز توتم در استان های تهران، البرز،اصفهان، هرمزگان، فارس، استان خوزستان وآذربایجان شرقی ، استان خراسان و قم دارای نمایندگی رسمی و فعال می باشد.
نکته: نمایندگان کوارتز توتم در هر استان مشخص می باشند و همانطور که در بالا ذکر کردیم اسامی نمایندگان در سایت رسمی شرکت فلات سنگ آسیا ( کوارتز توتم ) ذکر شده است و افرادی که غیر از اسامی ذکر شده در سایت رسمی شرکت فلات سنگ آسیا در استان ها اقدام به فروش این محصول می کنند نماینده رسمی آن استان نیستند و نمی توانند خدمات فروش مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهند و هر نماینده فقط می تواند در حوزه و استان خود که در این سایت ذکر شده اقدام به فروش صفحه کوارتز توتم نماید.در زیر به ذکر نام و مشخصات نمایندگان فعال کوارتز توتم در هر استان می پردازیم.

نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز

همانطور که در بالا ذکر کردیم تنها نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز که به طور رسمی فعال می باشد کابین نت یا به عبارتی نمایشگاه دائمی چوبسنگ است.
نمایندگی کوارتز توتم در تهران: نمایشگاه دائمی چوبسنگ ( کابین نت )
آدرس: استان البرز، کرج، 45 متری گلشهر، گلزار غربی، جنب کوچه مترو
تلفن ثابت: 02633514330
همراه: 09124679856 و 09129545898

نمایندگی کوارتز توتم در اصفهان

آدرس: استان اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، حد فاصل نیکبخت و شیخ مفید، طبقه فوقانی بانک تجارت، ساختمان ارغوان،طبقه اول، واحد 4 مجریان سنگ کوارتز توتم و مشتریان عزیزی که در استان اصفهان ساکن هستند جهت تهیه کاتالوگ کوارتز توتم و نمونه های این صفحه کابینت می توانند با این شماره ها تماس بگیرند و از راهنمایی های نمایندگی کوارتز توتم در استان اصفهان استفاده کنند.
تلفن همراه: 09131196169
تلفن ثابت: 03136644139

نمایندگی کوارتز توتم استان فارس، هرمزگان و خوزستان

نمایندگی کوارتز توتم در این سه استان یکی می باشد و برای تهیه کوارتز توتم در صورتیکه که در هر کدام از استان های فارس، هرمزگان و خوزستان ساکن هستید می توانید با نمایندگی کوارتز توتم در شیراز تماس بگیرید لازم به ذکر است که این نمایندگی در هر کدام از استان های ذکر شده دارای یک انبار مجزا می باشد.
آدرس: استان فارس، شیراز،شهرک صنعتی بزرگ،بعد از فلکه ششم، خیابان سنجش، خیابان سنجش 419، پلاک ED1 7
تلفن ثابت: 07137730641 تلفن همراه: 09175143135

نمایندگی کوارتز توتم در آذربایجان شرقی

در صورتیکه در تبریز یا استانهای مجاور ساکن هستید می توانید این محصول را از نمایندگی سنگ کوارتز توتم در آذربایجان شرقی می توانید با این شماره ها تماس گرفته و سنگ کوارتز توتم را تهیه نمایید.
آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، دروازه تهران، سه راهی ولیعصر، به سمت میدان تختی، جنب برج سینا
تلفن: 04133328599 فکس: 04133328633
تلفن همراه : 09126760882

نمایندگی کوارتز توتم در خراسان رضوی

آدرس نمایندگی کوارتز توتم در خراسان رضوی به شرح زیر می باشد در صورتیکه شما ساکن استان های خراسان شمالی و خراسان جنوبی هستید می توانید سنگ توتم کوارتز را از نمایندگی کوارتز توتم در خراسان رضوی با مشخصات زیر تهیه نمایید.
آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، نبش فلسطین 15، روبه روی مسجد، ساختمان مروارید، طبقه دوم، واحد 4
تلفن همراه: 09155195305

نمایندگی کوارتز توتم در قم

آدرس نمایندگی کوارتز توتم در قم به شرح زیر می باشد در صورتیکه ساکن استان قم هستید و می خواهید برای آشپزخانه خود سنگ کوارتز توتم را اجرا کنید می توانید به این آدرس مراجعه کرده یا با شماره زیر تماس بگیرید.
آدرس:قم ، بلوار جمهوری ، تقاطع عطاران، ساختمان میلاد، طبقه سوم، واحد 6
تلفن همراه: 09129335100

نتیجه گیری:

همانطور که در بالا ذکر کردیم هدف ما از نوشتن این مقاله اطلاع رسانی به طراحان و مشتریان گرانقدر و مجریان سنگ کوارتز است که بعضا برای تهیه این محصول کاربردی با مشکل مواجه می شدند خیلی از عزیزانی که در تهران ساکن هستند جهت خرید به دنبال نمایندگی کوارتز توتم در تهران و البرز بوده اند تا بتوانند دسترسی راحت تری جهت خرید این محصول بدون واسطه باشند کابین نت نمایندگی اصلی و رسمی کوارتز توتم در تهران این فضا را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

5/5 - (64 امتیاز)

69 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed