1. خانه
  2. مقالات
  3. پرفروش ترین کد های اس پی ال

پرفروش ترین کد های اس پی ال

اس پی ال یکی دیگر از متریال های می باشد که می توانید به راحتی و باخیال راحت برای صفحه کابینت خود مورد استفاده قرار دهید.اس پی ال در 2 ضخامت 3 و12 میلی متر تولید و روانه بازار شده است. از نظر ابعادی این محصول دارای ابعاد 420*140 می باشد.این محصول از نظر تنوع در رنگی تشکیل شده از طیف های رنگی روشن و تیره می باشد.از کاربرد های اس پی ال می شود به استفاده در صفحات کابینت،بین کابینتی،میز ناهار خوری،غذا خوری ها ،اماکن بهداشتی و … اشاره کرد.در این مقاله از کابین نت  قصد داریم  پرفروش ترین کد های اس پی ال به شما عزیزان معرفی کنیم .با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. پرفروش ترین کد های اس پی ال را میتوان به بریتانیکا،گلکسی،انزولایت و ولکانو اشاره کرد.در پایین تمامی کد های گفته شده را به شما توضیح می دهیم. برای اطلاع از قیمت روز اس پی ال ها می توانید از طریق منوی اس پی ال به کدهای اس پی ال و قیمت آنها دسترسی پیدا کنید.

اس پی ال بریتانیکا

بریتانیکا می توان پر فروش ترین محصول از شرکت اس پی ال دانست.این اس پی ال با داشتن رنگ سفید و داشتن رگه های دلفنی طرح بسیار جذابی برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است.این محصول مناسب برای تمامی مدل های کابینت اعم از مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک می باشد.اما باید این موضوع در نظر داشت رنگ مغز اس پی ال شبیه به رویه نمی باشد و فقط همرنگ با طح رویه می باشد.قسمتی که ابزار خورده است کاملا سفید می شود. این کد اس پی ال دارای دو فنیش سطحی براق و مون(moon) می باشددر عکس پایین کاملا مشخص می باشد که این اس پی ال به چه شکلی می باشد.

پر فروش ترین کد ها اس پی ال بریتانیکا

اس پی ال گلکسی

یکی دیگر از کد های پر فروش این شرکت گلکسی می باشد.این اس پی ال سطحی کاملا به شبیه به ماه دارد جلوه بسیار خاص و زیبایی به آشپزخانه شما می دهد.این کد از نظر کارشناسان کابین نت بهتر است برای کابینت های با طراحی مدرن اجرا شود تا کاملا حس زیبایی سطح ماه را به شما عزیزران ارائه بدهد.

پر فروش ترین کد ها اس پی ال بریتانیکا

اس پی ال انزو لایت

دیگر محصول پر فروش اس پی ال انزولایت می باشد که به تازگی وارد بازار شده است این محصول با داشتن رنگ زمینه ای خاکستری و رگه های مشکی طرح بسیار خاص زیبا به شما ارائه می دهد.فنیش سطحی این اس پی ال نیز مانند گلکسی  به دو شکل براق و مون(مون حالتی مات و برجسته دارد) می باشد

پر فروش ترین کد ها اس پی ال

اس پی ال ولکانو

این محصول در طیف رنگی تیره در تولیدات این شرکت قرار گرفته است.رنگ این محصول بین خاکستری و سبز می باشد و بیشتر مورد استفاده در کابینت های مدرن به علت مدرن بودن طراحی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed