1. خانه
  2. مقالات
  3. کوارتز توتم کلکته گلد

کوارتز توتم کلکته گلد

امروزه محبوبیت کوارتز توتم کلکته گلد 9107 به سرعت رو به افزایش است. کوارتز توتم (فلات سنگ آسیا) با ظاهر مدرن و زیبایی که برای هر آشپزخانه یا حمام ایجاد می کند باعث شده نظر طراحان داخلی و معماران را به خود جلب کند.این محصول با ظاهری زیبا ، دوام و خاصیت نگهداری کم ، گزینه ای زیبا و کاربردی برای هر پروژه طراحی داخلی، مسکونی یا تجاری است.یکی از ویژگی های بسیار مهم کوارتز توتم غیر متخلخل بودن و غیر جاذب بودن آن است که این امر آن را برای صفحه کابینت، میزهای آشپزخانه و سرویس های بهداشتی ایده آل کرده است. زیرا باکتری ها و کپک ها به دلیل نداشتن تخلخل بر روی سطوح کوارتز توتم نمی توانند در فضاهای آن رشد کنند و این امر سبب شده کوارتز یک سطح کاملاً بهداشتی داشته باشد. نداشتن هر گونه منفذی باعث تمیز کردن آسان آن نیز گردیده است و شما می توانید میز آشپزخانه یا جزیره خود را با آب و صابون ملایم بشویید تا کاملاً ضد عفونی شود. در این مقاله از سایت کابین نت  قصد داریم تا شما را با ویژگی های کوارتز توتم 9107 ( کلکته گلد) آشنا کنیم.

کوارتز توتم کلکته گلد

لازم به ذکر است که نیازی به استفاده از مواد تمیز کننده قوی نیست. یکی دیگر از مزایای کوارتز توتم قابلیت انعطاف پذیری و  زیبایی آن است. دارای رنگ بندی متنوع از جمله: کرم ، سیاه ، سفید و خاکستری است. کوارتز برخلاف گرانیت دارای رگه های نامنظم نمی باشد بلکه دارای الگوی رنگی یکنواخت در کل سطح است. همین امر انتخاب محصول کوارتز را که کاملاً با رنگ سایر سطوح خانه شما مطابقت داشته باشد را آسان می کند. کوارتز توتم در بیشتر مواقع به علت دوام فوق العاده ای که دارد انتخاب می شود. در واقع می توان گفت این سنگ تقریباً غیرقابل تخریب است. کوارتز دارای بیشترین درجه سختی است. در برابر خراش مقاوم است و کمتر از سنگهای طبیعی دچار ترک می شود. در مقابل حرارت مقاوم است ، اگر چه حرارت بسیار زیاد و تغییر سریع دما ممکن است باعث شوک حرارتی و ترک خوردگی آن شود. به همین دلیل توصیه می شود از سه پایه یا پد گرماگیر جهت قرار دادن اجسام گرم استفاده کنید. با اقدامات احتیاطی مناسب ، کوارتز توتم به دلیل دوام بسیار زیاد ، می تواند تا سالها در شرایط کاملاً عالی نگه داری شود. اگر می خواهید یک کانتر یا میز آشپزخانه ای داشته باشید که دوام داشته باشد ، کوارتز توتم یک گزینه عالی برای خانه شما است.

کوارتز توتم کلکته گلد

ویژگی های کوارتز توتم کلکته گلد

جدیدترین محصول شرکت فلات سنگ آسیا کوارتز توتم کلکته گلد 9107 است.این سنگ دارای رنگ زمینه شیری  و رگه های ممتد به رنگ طوسی می باشد.این سنگ با الهام از کوارتز کد 6106 و سنگ های طبیعی تولید شده است با این تفاوت که رگه ها در کوارتز 6106 به صورت یکنواخت در سطح سنگ پراکنده شده اند اما در کوارتز توتم کلکته گلد 9107 به جای پخش بودن رگه ها در سرتاسر سنگ شاهد رگه هایی تقریبا یکدست و زیبا به صورت ممتد در یک جهت هستیم که شباهت زیادی به رگه های موجود در سنگ طبیعی دارد.شباهت کوارتز توتم کلکته گلد با سنگ های طبیعی سبب جذابیت هر چه بیشتر این سنگ شده و آن را منحصر به فرد کرده است. این محصول مشابه محصول شرکت سایلیستون است که در گذشته به ایران وارد میشده است و این محصول از شرکت سایلستون توجه بسیاری از طراحان داخلی و معماران را به خود جلب کرده است اما در حال حاضر موجودی این سنگ مصنوعی در ایران بسیار کم می باشد.

کوارتز توتم کلکته گلد

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed