1. خانه
  2. مقالات
  3. گاز روی سنگ پیت چه نوع گازی است؟

گاز روی سنگ پیت چه نوع گازی است؟

گاز روی سنگ پیت نسل جدید گازهای رومیزی است که با تلاش مهندسان به صورت دست ساز تولید و روانه بازار شده است. این نوع گازها مطابق با سلیقه همه مصرف کنندگان می باشد و یک محصول تکمیل شده است. گاز پیت بدون هیچ گونه صفحه ای تولید میشود و شعله ها مستقیم بر روی متریال مورد نظر شما نصب میشوند البته از این نوع گازها زیبایی دارد که در هیچ کدام از محصولات مشابه نمیتوان دید و البته که ویژگی گازهای پیت فقط این زیبایی خاص نیست بلکه ویژگی هایی است که ما قصد داریم در این مقاله کاملا آنها را مورد بررسی قرار دهیم. شما می توانید انواع مدل های گاز رومیزی پیت را در کابین نت مشاهده نمایید.

گاز روی سنگ پیت چه نوع گازی است؟عکس مقاله-کابین نت

ویژگی و مزایای گاز روی سنگ پیت

پخت و پز با این نوع از گازها وارد عرصه جدید تری شده است طراحی این مدل از گازها سبب شده نسبت به نمونه های نسل قدیمی خود هم زیباتر و با کیفیت تر باشند. این سبک از اجاق گازهای رومیزی سبب سهولت در آشپزی می گردند و پاک نمودن اطراف محل آشپزی به دلیل قرار گرفتن فقط شعله ها بر روی صفحه کابینت آسان تر خواهد بود. به دلیل قرار گرفتن مستقیم شعله های پیت بر روی متریال مورد نظر فضای آزاد ما برای آشپزی بیشتر میشود و هر کسی که بخواهد آشپزی کند لذت کامل را از آشپزی میبرد.مصرف کننده میتواند هر چقدر و هر زمانی که میخواهد از این گازها استفاده کند و هیچ مشکلی برای گاز پیت به وجود نیاید. این گازهای پیت ویژگی های بسیار زیادی دارند و تقریبا تمام مشکلاتی که مصرف کنندگان با گازهای عادی داشته اند را بر طرف کرده است یکی از نکات بسیار خوب این نوع از گازهای رومیزی این است که این گاز کاملا دست ساز می باشد و در ساخت تک تک این گاز ها دقت بسیار زیادی به کار رفته است نکته مثبت دیگری که فقط در گاز پیت شما می توانید مشاهده کنید این است که شعله ها و ولوم های این گاز مستقیم بر روی متریال مورد نظر شما نصب میشود و دیگر اینکه این گاز کاملا ایمن است و تقریبا روی تمام سنگ های طبیعی علی الخصوص سنگ گرانیت و مصنوعی قابل اجرا است و بدون مشکل میتوان سال های سال از این گاز استفاده کرد تولید کنندگان این گاز منحصر به فرد رومیزی با استفاده از دانش فنی بالای خود توانسته اند این گاز کارآمد و با کیفیت را تولید کنند. شما میتوانید از طریق همین سایت اطلاعاتی در مورد هر کدام از محصولات گاز پیت به دست آورید. گازهای پیت از چند شعله مختلف درست شده است و هر گاز شعله های مختلفی دارد که هر کدام برای یک کار مشخصی ساخته شده اند و همه شعله ها یکی نیستند همین شعله های متفاوت یکی از مزیت های گاز پیت است که در کمتر محصولی شبیه به این را میتوان دید. تمام افرادی که از گاز پیت استفاده کرده اند دیگر نمیتوانند گاز های ساده و محصولات قدیمی را استفاد کنند چون راحتی و فضای زیادی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهد در هیچ گاز دیگری نمیتوان مشاهده کرد.این گاز ها علاوه بر خصوصیاتی که دارند زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهند و شما میتوانید با این گاز ها آشپزخانه های شیک و زیبایی داشته باشید.

گاز پیت 4 شعله خطی همراه با هود آسانسوری 120-کابین نت

تمیز کردن گاز روی سنگ پیت

تمیز کردن این گازها بسیار آسان است برای اینکه فضای خیلی کمی از کانتر شما را اشغال کرده اند و کثیفی زیادی ندارند اگر کثیف کاری شود به سرعت میشود آن را تمیز کرد این هم نکته مثبت دیگری است که گاز پیت نسبت به باقی محصولات مشابه دارد. این گاز ها در مدل های مختلف از تک شعله تا شش شعله موجودند و تنوع در طرح ها و تعداد شعله ها دست مصرف کننده را در انتخاب این گاز ها باز گذاشته است.و یک مزیت دیگری که این گاز های پیت دارد این است که میتوان این گاز هارا به سلیقه خود مشتری در مدل هایی که میخواهد چیده شوند و مدل دلخواه خود مشتری برای او اجرا شود مجموعه کابین نت این امکان را به مشتری داده است که هر گونه که میخواهد این گاز هارا داشته باشد.یک امری که باعث شده است این گاز ها زیبایی خاصی داشته باشند این است که شیشه از روی این سبک از گاز ها حذف شده است و مستقیم بر روی صفحه کابینت شما نصب شده است که این باعث میشود هم متریال زیبایی خود را داشته باشد هم اینکه زیبایی گاز بیشتر به چشم بیاید.سینی که در گاز پیت به کار رفته است از جنس گالوانیزه است که این سینی ها با رنگ های کوره ای رنگ شده است. سر شعله و تاج های گاز پیت همگی از جنس چدن با کیفیت بسیار بالا هستند.

گاز پیت 3 شعله ابرویی روی صفحه کابینت کوارتز-کابین نت

مدل های مختلف گاز روی سنگ پیت

گاز پیت جزو جدید ترین مدل گازهای رومیزی می باشد که زیباترین مدل ها را دارد این مدل گازهای رومیزی را شما میتوانید با تعداد شعله های مختلف و مدل های مختلف داشته باشید این گازها از نظر تعداد شعله به چند دسته تقسیم میشوند (تک شعله،دو شعله،سه شعله،چهارشعله،پنج شعله،شش شعله) که این دسته ها خودشان مدل های مختلفی دارند ما سعی داریم تمام مدل های گاز رومیزی پیت را در این مقاله برای شما توضیح دهیم.

گاز پیت 2 شعله روی صفحه کابینت مشکی-کابین نت
همینطور که گفتیم گاز های پیت از تک شعله تا شش شعله موجود میباشد هر کدام از این ها کاربرد مخصوص به خود را دارند و برای یک مدل کابینت می توان از آنها استفاده کرد و اینکه به جز تک شعله و دو شعله باقی این گاز ها هر کدام مدل های مختلفی دارند که ما در این قسمت هم درباره کارایی این گاز ها توضیح داده ایم هم نمونه هایی از این گاز ها را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

گاز رومیزی تک شعله پیت

این نوع گاز رومیزی به دلیل کم بودن شعله ها کارایی زیادی ندارد و فقط می توان در فضا های کوچک آشپزخانه یا در تراس از این گاز استفاده کرد گاز رومیزی تک شعله پیت قابلیت استفاده در تمامی مدل های کابینت به عنوان مثال ممبران، مدرن و کلاسیک استفاده کرد. گاز تک شعله پیت فقط یک مدل دارد و نمی توان مدل هایی دیگری برای این گاز طراحی نمود به این دلیل که فقط یک شعله دارد و همین باعث میشود مدل خاصی نداشته باشد.

گاز رومیزی دو شعله پیت

گاز رومیزی دو شعله پیت دارای دو شعله است که در حال حاظر شما میتوانید یک مدل از این گاز را از مجموعه ما خریداری کنید مدل این گاز رومیزی به این گونه است که دو شعله کنار هم قرار میگیرند و ولوم ها هم پایین دو تا شعله گاز چسبیده به هم هستند این گاز هم برای فضاهای کوچک آشپزخانه کاربردی است و همانطور که گاز تک شعله برای تمام مدل های کابینت مناسب است گاز دو شعله نیز برای تمام مدل ها کابینت آشپزخانه مناسب است.

گاز رومیزی سه شعله پیت

بر خلاف گاز تک شعله و دو شعله گاز سه شعله پیت دارای 4 مدل مختلف می باشد و همین امر باعث شده است پر طرفدارتر از دو گاز قبلی باشد. مدل های این گاز روی سنگ پیت به این شکل است: گاز سه شعله خطی، ابرویی، چپی و راستی ما برای شما نمونه ای از تمام این مدل ها را در سایت کابین نت قرار داده ایم تا شما بتوانید آنها را رویت کنید. گاز رومیزی سه شعله پیت را در تمامی کابینت ها میتوان استفاده کرد دقیقا مثل دو گاز قبلی اما این بار فرق هم میکند گاز سه شعله در تمای مدل های کابینت زیبا تر دیده می شود به این دلیل که فقط مدل های خطی ندارند و همین امر باعث شده است زیبایی خاصی به کابینت ها دهند. این گاز کارایی بیشتری نسبت به گاز رومیزی تک شعله و دو شعله پیت دارد و می توان در آشپزخانه هایی که پرتردد تر هستند استفاده نمود.

گاز رومیزی چهار شعله پیت

گازهای رومیزی چهار شعله پیت مناسب ترین و بهترین نوع این گازها هستند و همینطور در تمامی سبک های کابینت به بهترین شکل ممکن می توان این نوع گاز را اجرا کرد. گاز های چهار شعله برای تمام فضاها نیز مناسب هستند و تغریبا پرطرفدار ترین نوع گازهای رومیزی پیت هستند این گاز هم چند طرح مختلف دارد که زیباتر از تمام گاز های دیگر پیت هستند طرح هایی که در مجموعه ما در حال حاضر موجود می باشد شامل این مدل ها هستند: گاز رومیزی چهار شعله خطی، ابرویی و صلیبی البته که مشتری ها میتوانند طرح های دلخواه خود را به متخصصین ما بگویند تا در صورتی که امکان داشته باشد طرح دلخواه خود مشتری را برای آن ها درست کنند. گاز های چهار شعله پیت مناسب ترین گاز برای یک آشپزخانه هستند و می توانند تمام خواسته هایی که مصرف کننده دارد را بر طرف کنند.

گاز رومیزی پنج شعله پیت

این مدل گاز های رومیزی دارای پنج شعله است که هر کدام کارایی خاص خودشان را دارند با خرید گاز رومیزی پنج شعله پیت دیگر مشکل کمبود شعله را ندارید و میتوانید همزمان از پنج شعله استفاده کنید و هیچ مشکلی برای گاز پیش نمی آید و همچنین این گاز نیز دارای طرح های مختلفی است که شما می توانید در سایت کابین نت طرح هایی از این مدل گاز را ببینید. گاز رومیزی پنج شعله پیت نیز قابلیت اجرا در تمامی مدل های کابینت را دارد.

گاز رومیزی شش شعله پیت

این مدل از گاز های رومیزی پیت بسیار خاص هستند و این قابلیت را دارند که بتوانید به آسانی و با استفاده از حداکثر فضای ممکن آشپزی راحتی را تجربه کنید و بیشتر مناسب آشپزخانه های پرتردد است مناسب خانواده هایی است که برای آشپزی به هر شش شعله نیاز داشته باشند. گاز روی سنگ پیت مدل شش شعله هم امکان نصب بر روی تمامی مدل های کابینت را دارد و همچنین طرح های مختلفی نیز دارد که در سایت کابین نت موجود است و شما میتوانید نمونه این گازهای پیت را در سایت ما ببینید.

4.9/5 - (94 امتیاز)

17 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed