1. خانه
  2. مقالات
  3. سمپل کوارتز توتم

سمپل کوارتز توتم

سمپل کوارتز توتم (فلات سنگ آسیا) بر اساس داشتن رگه، دانه، صدف و آینه و همچنین بر اساس درشت و ریز بلور بودن صفحه کابینت کوارتز و یا ترکیبی از بلور های ریز و درشت به چهار گروه  تقسیم بندی می گردد.در این مقاله از کابین نت می خواهیم دسته بندی کدهای سمپل توتم را برای شما شرح دهیم.

گروه اول سمپل کوارتز توتم :

کوارتز توتم 8297 در گروه اول از تقسیم بندی قرار می گیرد.این کد دارای دانه بندی درشت تر بوده که در داخل آن شاهد بلور های شیشه و بعضا صدف می باشیم که اندازه آنها کاملا با همدیگر متفاوت است و دارای دانه بندی یکسان نمی باشند. این کد از سمپل توتم جزو ارزان ترین کدها می باشد. از کد های دیگر موجود در این گروه می توان 8240-8626-1204-1205-5901 را نام برد.

گروه اول سمپل کوارتز توتم-کابین نت

گروه دوم سمپل کوارتز توتم :

در ردیف بعدی کوارتز توتم کدهایی قرار دارند که از بلورهای ریز یا درشت در ساختار آن ها استفاده شده است و تمامی زمینه سنگ شلوغ می باشد.
کوارتز توتم 8927 جزو درشت بلورهای گروه دوم در سمپل است با زمینه ای خاکستری و بلورهای درشت شیشه به رنگ  مسی و دانه های صدف.
نوع دانه ریز گروه دوم در سمپل توتم کد 5300 می باشد این سنگ تماما دانه ریز بوده با زمینه خاکستری رنگ که دانه های صدف به تعداد زیاد در سرتاسر اسلب سنگ قابل مشاهده می باشد. گروه دوم در سمپل کوارتز قیمتی بالاتری از گروه اول دارند.
از دیگر کدهای موجود در سمپل کوارتز توتم که در گروه دوم از لحاظ قیمتی قرار میگیرند می توان به کدهای: 4219(با زمینه ای تماما سفید رنگ و دانه های ریز صدف و شیشه)-5600(بسیار ریز دانه با زمینه ای تماما مشکی و بعضا دانه های ریز صدف)-1203(با زمینه ای سفید رنگ و دانه های درشت آینه و صدف که دانه بندی یکسانی ندارند)-کوارتز توتم 2203(دارای زمینه مشکی رنگ و صدف های درشت مشکی به همراه آینه های پراکنده در سطح آن)-کد 2208 سمپل کوارتز توتم ( در این کد از کوارتز توتم زمینه سنگ تماما قهوه ای با دانه های درشت صدف و شیشه می باشد.)

گروه دوم سمپل کوارتز توتم-کابین نت

گروه سوم سمپل کوارتز توتم :

در این گروه از سمپل توتم نیز شاهد اسلب های دانه ریز و بعضا دانه درشت هستیم و بیشتر سنگ های کوارتز توتم این گروه دارای رنگی روشن می باشند.از لحاظ قیمتی گروه سوم دارای قیمتی بالاتری از گروه دوم است.
کوارتز توتم 4232 سنگی است با زمینه  سفید رنگ و دارای دانه بندی ریز که در آن شاهد صدف های ریز به رنگ کرم می باشیم.
کوارتز توتم 4233 زمینه این اسلب از کوارتز توتم کرم رنگ بوده و نسبت به کد 4232 دارای صدف های بیشتری به رنگ کرم می باشد.
کوارتز توتم 4218 این کد دارای زمینه ای تماما سفید رنگ با صدف های بسیار ریز می باشد که نسبت به کد 4232 سمپل کوارتز توتم بسیار دانه ریزتر بوده و صدف های موجود در آن با دانه بندی یکسان در سرتاسر اسلب پراکنده شده اند.
کوارتزتوتم 2209 در این اسلب از  کوارتز توتم شاهد دانه های درشت مسی رنگ به همراه صدف های متوسط طوسی و بلور های شیشه در زمینه ای تماما مشکی رنگ هستیم.
کوارتز توتم 1104 کدی دیگر از کوارتز توتم با رنگ زمینه طوسی روشن و دانه های ریز صدف می باشد که در برخی نقاط از اسلب سنگ بلور های درشت تری از صدف نیز قابل مشاهده است.
از کدهای دیگر موجود در گروه سوم می توان به کدهای: 1102-1103 نیز اشاره کرد.

گروه سوم سمپل کوارتز توتم-کابین نت

گروه چهارم سمپل کوارتز توتم :

این گروه از سمپل کوارتز توتم جزو پر فروش ترین گروه های شرکت فلات سنگ آسیا است. در این گروه ما شاهد اسلب های رگه دار از کوارتز توتم در رنگ های متنوع هستیم.
کوارتز توتم 6106 : یکی از پر فروش ترین کدهای کوارتز توتم می باشد با زمینه ای تماما سفید رنگ و رگه های زیبای خاکستری که به طور یکنواخت در سرتاسر سنگ پراکنده هستند.
کد 6226 از سمپل کوارتز توتم دارای زمینه ای کرم پر رنگ با رگه های نازک و پهن قهوه ای می باشد.
کوارتز توتم 6300: کدی دیگر از گروه رگه دارها بوده با زمینه ای خاکستری روشن و رگه های سفید که به طور یکسان در سرتاسر سنگ پراکنده شده اند.
کد 6808 کوارتز توتم این کد زمینه ای تماما قهوه ای رنگ دارد با رگه های سفید و خاکستری که زیبایی این کد از سمپل کوارتز توتم را بیشتر کرده است.
کد 6909 کوارتز توتم: یکی دیگر از کدهای پر فروش در گروه رگه دار ها می باشد. این کد دارای زمینه تماما مشکی و رگه های سفید و خاکستری است که به طور یکنواخت در سطوح کوارتز توتم 6909 قابل مشاهده هستند.
کد 6225 کوارتز توتم: در این کد از کوارتز توتم رگه های نارنجی رنگ را مشاهده می کنیم که در زمینه کرم روشن این کد از کوارتز توتم پراکنده شده اند.
کد 6126 کوارتز توتم: دراین کد از کوارتز توتم زمینه ای به رنگ شیری با رگه های قهو ه ای و نارنجی را شاهد هستیم.
گروه چهارم سمپل کوارتز توتم از لحاظ قیمتی گران تر از بقیه کدهای کوارتز توتم می باشد و به دلیل شباهت بیشتری که به سنگ های طبیعی رگه دار دارند از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

گروه چهارم سمپل کوارتز توتم-کابین نت

 کدام یک از کدهای موجود در سمپل کوارتز توتم رگه دار هستند؟

جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت فلات سنگ آسیا که با عدد 6 شروع می شوند مانند 6106،  6909 و … و کدهایی که با عدد 9 شروع می شوند مانند 9107، 9910 و … جزو محصولات رگه دار کوارتز توتم هستند.

سمپل توتم شامل چند گروه است؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک رنگ و طرحی خاص از یک محصول را انتخاب کنید کوارتز توتم محصولاتش را در 6 گروه دسته بندی و در بازار عرضه میکند که هر کدام از این گروه ها قیمت مخصوص به خودشان را دارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed